Mam nowy samochód😎. Ten, który zamówiłem, utknął w Kanadzie i czeka na kierowcę. Dealer dał mi dziś ten sam model, którego inny klient nie odebrał, kiedy przybył w piątek.
Mam swój sportowy touring od trzech tygodni i uwielbiam go! Zamówiłem go w październiku, a dotarł 7 stycznia.Świetne wyczucie czasu z twojej strony. Baw się dobrze.
To jest Urban Grey Pearl. Jest pochmurno, więc wygląda trochę ciemniej.Masz świetnie wyglądającą furę! Nie mogę do końca rozpoznać koloru w oświetleniu - czy to urban grey czy lunar silver?
Średnio zużywam około 31 mpg w połączeniu z jazdą po mieście i autostradzie, ale na zewnątrz jest dość zimno.Dokładnie ten samochód i kolor dostałem 1 stycznia. Jestem nowy w Hondzie i jak dotąd uwielbiam ją. Zauważam jednak, że średnio zużywam około 25 mpg w tym samochodzie i jeżdżę nim całkiem normalnie.
Czy ktoś jeszcze ma ten sam problem?
Zamówiłem swój (w leasingu; również Touring) w listopadzie. Na początku stycznia powiedzieli, że zostanie zbudowany w styczniu i dotrze w lutym. Wysłałem im dziś rano e-mail z prośbą o aktualizację i nie otrzymałem odpowiedzi.Zamówiłem Sport Touring w październiku. Data budowy jest wciąż przesuwana. Najpierw był grudzień, potem styczeń, a teraz budowa jest zaplanowana na ten tydzień. Powiedziano mi, że dostawa do dealera zajmuje kolejny miesiąc po wybudowaniu. Dealer powiedział, że NIE jest budowany w Kanadzie. Czy ktoś jeszcze doświadcza opóźnień?
Mam nowy samochód😎 Ten, który zamówiłem, utknął w Kanadzie i czeka na kierowcę. Dealer dał mi dziś ten sam model, którego inny klient nie odebrał, kiedy przybył w piątek. View attachment 160188
[/QUOTE