Honda CR-V Owners Club Forums banner

2025 Honda CRV Infotainment: Adressen rangschikken

1.1K views 3 replies 2 participants last post by  Smart CR-V  
#1 ·
In het infotainmentsysteem van de CR-V Sport Touring 2025 heb ik een heleboel adressen ingevoerd... maar er lijkt geen manier te zijn om ze te ordenen. Ben ik gek? Ze worden chronologisch ingevoerd en blijven in principe zo? Ik verwacht er in de loop van de tijd vele tientallen - zelfs meer dan 100. Ze alfabetisch, op locatie of misschien op favorieten ordenen? Ik heb hier en op YouTube gezocht, maar zonder succes. Ik ben ook geïnteresseerd in een strategie om ze te organiseren. Ja, ik heb CarPlay, maar ik wil de Honda-technologie gebruiken (en er is geen reden waarom ik dat niet zou doen, toch?). Iemand ideeën? YouTube-instructie? Iets? Bedankt!

#2 ·
Even een aanvulling op mijn bericht, want ik ben gefrustreerd over wat zo simpel lijkt... Als ik Google/AI gebruik om adressen te rangschikken, staat er: "Zoek naar een sorteer- of rangschikkingsoptie (het kan in het menu of de instellingen staan)." Natuurlijk is er geen optie.

Een blijk van dankbaarheid aan iedereen die dit kan beantwoorden, zelfs als het me vertelt dat ik dom ben.

#4 ·
De eerste vraag is: waar heeft u een heleboel adressen ingevoerd?

Als het uw navigatiesysteem is, betwijfel ik of er een sorteerfunctie is. Waarom zou die er zijn?
Just Ducky: adressen werden rechtstreeks in het infotainmentsysteem ingevoerd, zoals in de handleiding staat. Elke auto die ik heb gehad met ingebouwde navigatie (andere Honda's inbegrepen), heeft een functie om de adressen te sorteren, hetzij alfabetisch, op "favorieten" of op andere criteria zoals "recent" (afhankelijk van het systeem). Dit is het eerste (en enige) systeem dat niet alleen geen sortering heeft, voor zover ik weet, maar ik kan zelfs niet de lijst met locaties doorzoeken. Mijn Honda HRV had bijvoorbeeld deze functie.

Als antwoord op uw vraag "waarom", is het uiterst handig om een opgeslagen adres in te voeren naar een locatie waar u in het verleden bent geweest en deze gewoon naar believen te volgen. Een andere (en grootste reden) is dat we veel met de auto reizen. Volgende week gaan we verschillende historische locaties bezoeken in een andere staat die ons volledig onbekend is. Het vooraf programmeren van het hotel, restaurants en bezienswaardigheden is een enorm gemak.

Bedankt voor de post.