Gisteravond tijdens een boodschappenronde bij Publix plotseling getroffen door een super funky geur. Ik dacht dat ik ergens op de parkeerplaats in hondenpoep was gaan staan, maar kon niet vaststellen waar het vandaan kwam, tot vandaag toen ik een nieuwe febreze luchtclip plaatste. De geur komt uit alle ventilatieopeningen. Ik heb vorige maand net de interieur- en motorluchtfilter vervangen, dus ik weet dat ze niet slecht zijn. Ik merkte wel dat toen ik het interieurluchtfilter verving, het eruitzag als muizenkeutels of een soort poepkorrels in het filter.
Ik ben gewoon benieuwd of iemand frigi fresh of iets dergelijks heeft gebruikt en goede resultaten heeft gehad. Ik weet dat er een aantal schuimreinigers voor de verdamper zijn, maar ik denk dat je onder de auto moet kruipen om de verdampingsleiding te bereiken om die te gebruiken.
Ik ben gewoon benieuwd of iemand frigi fresh of iets dergelijks heeft gebruikt en goede resultaten heeft gehad. Ik weet dat er een aantal schuimreinigers voor de verdamper zijn, maar ik denk dat je onder de auto moet kruipen om de verdampingsleiding te bereiken om die te gebruiken.