Honda CR-V Owners Club Forums banner

Kent iemand goede aftermarket-onderdelen voor ophangingscomponenten?

465 views 2 replies 3 participants last post by  bradleydavidgood777  
#1 ·
Hallo,

Ik kwam erachter dat sommige OEM-ophangingsonderdelen voor een 2003 Honda CR-V 4WD EX niet meer worden geproduceerd, zoals de rechter onderste draagarmen. Dat gezegd hebbende, weet iemand goede aftermarket-merken voor ophangingsonderdelen zoals schokdempers, draagarmen, aandrijfassen?

#2 ·
Moog! RockAuto verkoopt originele Moog-ophangingsonderdelen en ze zijn nog steeds de moeite waard, ongeacht wat sommigen misschien zeggen. Hoewel hun kwaliteit sinds de jaren 90 is afgenomen, is Moog naar mijn mening nog steeds de beste keuze voor standaard en aftermarket ophangingsonderdelen. Ze hebben ook een volledige selectie van onderhoudbare kogelgewrichten, de MEESTE andere merken bieden alleen afgedichte kogelgewrichten aan. Als je de Moog-kogelgewrichten regelmatig smeert, gaan ze veel langer mee.

#3 ·
Ik ging met Moog van rockauto voor de stuurstangen, kogelgewrichten en verbindingen.

Trakmotive van rockauto voor de CV-assen.

Ik hergebruik de draagarmen en pers nieuwe poly-bussen van Siberian bushing bij durable parts dot com in.

En ik ging met Bilstein-veerpoten en -schokdempers en hergebruik de originele veren en kocht nieuwe Honda-onderdelen voor de veerpootconstructie waar nodig.