Honda CR-V Owners Club Forums banner

Apple Carplay/Android auto upgrade

5.5K views 8 replies 5 participants last post by  CRVRik  
#1 ·
Hallo mensen.
Ik ben nieuw in de club en ben op zoek naar de laatste info over de vraag of het mogelijk is om een nieuwe head unit toe te voegen aan een CRV uit 2014 (de mijne is de i-Dtec met de in de fabriek gemonteerde satnav/cd-speler en achteruitrijcamera) die Apple Carplay & Android Auto heeft.
Ik ben erg benieuwd naar aanbieders die goed blijken te zijn, en de beste head units die goed werken in de CRV.
Ik wil graag de camera en de bediening op het stuur behouden, indien mogelijk.
Bedankt.

#2 ·
Ik heb een Joying 10.1 Android-unit in mijn 2018 EX geplaatst, en deze heeft draadloze carplay & android auto out of the box. Zeer eenvoudige installatie, en alle stuurwielbediening werkt nog steeds, net als de achteruitrijcamera. Je verliest een paar van de iMID-displays, nu toont het alleen de klok & boordcomputer, maar ik kan niet zeggen dat ik iets mis, want de unit is zoveel beter.

#3 ·
Ik heb een joying 10.1 android unit in mijn 2018 EX geplaatst, en hij heeft draadloze carplay & android auto out of the box. zeer eenvoudige installatie, en alle stuurwielbediening werkt nog steeds, net als de achteruitrijcamera. Je verliest een paar van de iMID-displays, toont nu alleen de klok & boordcomputer, maar ik kan niet zeggen dat ik iets mis, want de unit is zoveel beter. View attachment 171036 View attachment 171037

#5 ·
Kwam het met een adapter voor je achteruitrijcamera? En wat gebeurt er nu als je de onderhoudsherinnering wilt doen, wordt die dan nog steeds op het bovenste scherm gelezen?
Ja, mijn achteruitrijcamera werkt nog steeds, net als alle stuurwielbediening. Het iMID-scherm verliest een paar pagina's, nu alleen klok, sensordisplay & mpg, maar ik ben uit UK🇬🇧, dus ik heb geen onderhoudsherinnering die ik ken, aangezien de EU en de VS verschillende bedrading lijken te hebben.

#6 ·