Bedankt. De agent van de dealer gaf geen advies, dus ging ik naar een andere dealer wiens serviceagent Honda corporate een samenvatting van het defect stuurde. Ik benDat is een beetje slecht......verbaasd dat de dealer dat niet heeft opgemerkt!
Misschien even langs de dealer gaan....ik weet niet hoe lang je hem al hebt, maar ze kunnen een make-over in de carrosseriewerkplaats aanbieden.
Bedankt. Ging naar een andere Honda-dealer die zijn observatie van het defect indiende om aan de zaak toe te voegen. In de hoop dat Honda zal repareren of vervangenWelkom aan boord. Het spijt me te horen over uw probleem. Zoals Higgy Baby al zei, neem contact op met de dealer. Ik zou voorstellen om dit te laten documenteren. Ik zou ook contact opnemen met Corporate Honda, aangezien dit in de toekomst mogelijk een probleem kan veroorzaken met betrekking tot roest en andere zaken. Honda corporate kan in ieder geval de hele deur vervangen. Als u een ander model in dezelfde dealer wilt controleren ter vergelijking. Ik hoop dat dit helpt.
Bedankt. Dat dachten wij ook. De dealer deed alsof het geen probleem was, maar ik hoop dat Honda meer trots zal zijn op hun product en het zal repareren of vervangen nadat een andere dealer heeft geholpen en een samenvatting van het defect heeft ingediend.Dat had de fabriek nooit mogen verlaten.