Honda CR-V Owners Club Forums banner
Status
Not open for further replies.

Gloednieuwe Honda CR-V Wat is er mis met de binnenkant van deze twee achterdeuren

2.8K views 8 replies 6 participants last post by  patruns  
#1 ·
Image

Image

#5 ·
Dat is een beetje slecht......verbaasd dat de dealer dat niet heeft opgemerkt!

Misschien even langs de dealer gaan....ik weet niet hoe lang je hem al hebt, maar ze kunnen een make-over in de carrosseriewerkplaats aanbieden.
Bedankt. De agent van de dealer gaf geen advies, dus ging ik naar een andere dealer wiens serviceagent Honda corporate een samenvatting van het defect stuurde. Ik ben

#3 ·
Welkom aan boord. Het spijt me te horen over uw probleem. Zoals Higgy Baby al zei, neem contact op met de dealer. Ik zou voorstellen om dit te laten documenteren. Ik zou ook contact opnemen met Corporate Honda, aangezien dit in de toekomst mogelijk een probleem kan veroorzaken met betrekking tot roest en andere zaken. Honda Corporate kan in ieder geval de hele deur vervangen. Als u een ander model in dezelfde dealer wilt controleren ter vergelijking. Ik hoop dat dit helpt.

#6 ·
Welkom aan boord. Het spijt me te horen over uw probleem. Zoals Higgy Baby al zei, neem contact op met de dealer. Ik zou voorstellen om dit te laten documenteren. Ik zou ook contact opnemen met Corporate Honda, aangezien dit in de toekomst mogelijk een probleem kan veroorzaken met betrekking tot roest en andere zaken. Honda corporate kan in ieder geval de hele deur vervangen. Als u een ander model in dezelfde dealer wilt controleren ter vergelijking. Ik hoop dat dit helpt.
Bedankt. Ging naar een andere Honda-dealer die zijn observatie van het defect indiende om aan de zaak toe te voegen. In de hoop dat Honda zal repareren of vervangen

#8 ·
Met de manier waarop de productie vandaag de dag werkt, heb je ofwel het "one-in-a-million" slechte onderdeel, of de leverancier van onderdelen [in een haast om voorraden te leveren] heeft nagelaten uw deuren uit de inventaris te verwijderen. Als dat laatste het geval is, kunnen er andere CRV's zijn met hetzelfde defect.

Het lijkt mij dat de oorspronkelijke dealer waar u het voertuig heeft gekocht, de tevredenheid van zijn klanten niet als een prioriteit beschouwt. Als er niets anders is, hoop ik dat de tweede dealer die uw probleem heeft genoteerd en doorgestuurd naar Honda Corporate nu uw vaste dealer is.

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.