Honda CR-V Owners Club Forums banner

Kolorowy system audio niestandardowa tapeta

1.6K views 2 replies 2 participants last post by  drjcrv  
#1 ·
Jestem pewien, że to proste, ale od godziny próbuję różnych rozmiarów obrazów, rozdzielczości i formatów na wielu różnych dyskach USB sformatowanych na różne sposoby. Instrukcje w instrukcji są jasne, ale nawet jeśli je wykonuję, otrzymuję błąd "ten obraz nie jest obsługiwany" podczas próby zaimportowania niestandardowej tapety.

Czy ktoś ma poprawny format, rozmiar itp. potrzebny dla 2020 LX z "Color Audio System"?

Dziękuję z góry. Wciąż jestem nowy w CR-V i jeszcze nie zrozumiałem, jak Honda to robi.

#2 ·
Jestem pewien, że to proste pytanie, ale spędziłem godzinę próbując różnych rozmiarów obrazów, rozdzielczości i formatów na wielu różnych dyskach USB sformatowanych na różne sposoby. Instrukcje w instrukcji są jasne, ale nawet jeśli je wykonuję, otrzymuję błąd "ten obraz nie jest obsługiwany" podczas próby zaimportowania niestandardowej tapety.

Czy ktoś ma poprawny format, rozmiar itp. potrzebny dla 2020 LX z "Color Audio System"?

Dziękuję z góry. Wciąż jestem nowy w CR-V i jeszcze nie zrozumiałem, jak Honda to robi.
1Konfiguracja tapety
• Podczas importowania plików tapet obraz musi znajdować się w katalogu głównym dysku flash USB. Obrazów w folderze nie można importować.
• Nazwa pliku musi mieć mniej niż 64 znaki.
• Format pliku obrazu, który można zaimportować, to BMP (bmp) lub JPEG (jpg).
• Limit rozmiaru pojedynczego pliku to 2 MB.
• Maksymalny rozmiar obrazu to 1920 x 936 pikseli. Jeśli rozmiar obrazu jest mniejszy niż 480 × 234 piksele, obraz jest wyświetlany na środku ekranu, a dodatkowy obszar pojawia się w kolorze czarnym.
• Można wybrać do 255 plików.
• Jeśli dysk flash USB nie zawiera żadnych zdjęć, pojawia się komunikat.
• Konfiguracja tapety jest ograniczona podczas jazdy.

#3 ·
1Konfiguracja tapety