Honda CR-V Owners Club Forums banner
Status
Not open for further replies.

Dagrijverlichting

25K views 17 replies 14 participants last post by  crv denis  
#1 ·
Net een CR-V EX-L FWD uit 2017 gekocht op 14 april. Mijn vrouw en ik ZIJN dol op de auto! Ik bezit ook een Accord EX I-4 uit 2016. Ik merkte dat de DRL's op mijn CR-V anders zijn dan op mijn Accord. Ik weet niet of dit zo is ontworpen, of dat de CR-V's niet goed functioneren. Ik voeg foto's van elke koplamp toe om te laten zien hoe de DRL's eruitzien op mijn CR-V. Op mijn Accord lopen de DRL's helemaal over de onderkant van de koplampunit. Op de CR-V is dat absoluut niet het geval. Kan iemand mij vertellen of deze correct zijn of gerepareerd moeten worden?

Lee

Attachments

#2 ·
Net een 2017 CR-V EX-L FWD gekocht op 14 april. Mijn vrouw en ik ZIJN dol op de auto! Ik bezit ook een 2016 Accord EX I-4. Ik merkte dat de DRL's op mijn CR-V anders zijn dan op mijn Accord. Ik weet niet of dit is hoe ze zijn ontworpen, of dat de CR-V's niet goed functioneren. Ik voeg foto's van elke koplamp toe om te laten zien hoe de DRL's eruitzien op mijn CR-V. Op mijn Accord lopen de DRL's helemaal over de onderkant van de koplampunit. Op de CR-V is dat absoluut niet het geval. Kan iemand mij vertellen of deze correct zijn of gerepareerd moeten worden?

Lee
Controleer het eens in het donker of als het buiten bewolkt is. De mijne zag er zo uit toen ik hem 10 dagen geleden ophaalde - dit is in het donker.

Save
#3 ·
De manier waarop ik het zou beschrijven, lijkt veel op de foto van zenmaster - het verticale deel van het licht is veel helderder, maar er is ook een horizontale lijn van licht. Het is gemakkelijker te zien als je op het niveau van het licht komt, of 's nachts.

#4 ·
Heb net op 14 april een 2017 CR-V EX-L FWD gekocht. Mijn vrouw en ik ZIJN dol op de auto! Ik bezit ook een 2016 Accord EX I-4. Ik merkte dat de DRL's op mijn CR-V anders zijn dan op mijn Accord. Ik weet niet of dit zo is ontworpen, of dat de CR-V's niet goed functioneren. Ik voeg foto's van elke koplamp toe om te laten zien hoe de DRL's eruitzien op mijn CR-V. Op mijn Accord lopen de DRL's helemaal over de onderkant van de koplampunit. Op de CR-V is dat absoluut niet het geval. Kan iemand mij vertellen of deze correct zijn of gerepareerd moeten worden?

Lee
Bekijk ook deze video over alle lichten in CRV (LX-model),

https://youtu.be/rITSrWYVOug

Save
#10 ·
Mijn 2017 ziet er nu hetzelfde uit na ongeveer 1.000 mijl. Het lijkt erop dat 2-3 verticale LED's erg helder zijn, maar de rest is erg zwak, zo niet helemaal. Ik moet een andere 2017 CRV zien. Suggesties zijn om de DRL in de schaduw of het donker te controleren. Dit zijn DAGRIJVERLICHTINGEN die zijn gemaakt om het voertuig overdag beter zichtbaar te maken; het zou niet nodig moeten zijn om ze in de schaduw/het donker te controleren.

#13 ·
Ik weet het niet, maar ik merkte dat de mijne zwakker waren op regenachtige dagen.

Het lijkt me prima overdag.
Is dit wanneer de koplampen aan staan? Dan ja, de DRL's dimmen een beetje wanneer de koplampen aan staan.

Save
#15 ·
Ik gebruik de automatische stand niet omdat deze de koplampen niet zo vroeg aanzet als ik wil. Ja, koplampen zijn bedoeld om u in staat te stellen te zien bij weinig licht. Maar nog belangrijker is dat ze u tijdens situaties met weinig licht, bij zonsopgang, zonsondergang en bij regenachtig weer, in staat stellen om veel gemakkelijker gezien te worden. Ik blijf me verbazen over het aantal bestuurders in hevige regen die hun koplampen niet aanzetten.

#16 ·
Heb net op 14 april een 2017 CR-V EX-L FWD gekocht. Mijn vrouw en ik ZIJN dol op de auto! Ik bezit ook een 2016 Accord EX I-4. Ik merkte dat de DRL's op mijn CR-V anders zijn dan op mijn Accord. Ik weet niet of dit zo is ontworpen, of dat de CR-V's niet goed functioneren. Ik voeg foto's van elke koplamp toe om te laten zien hoe de DRL's eruitzien op mijn CR-V. Op mijn Accord lopen de DRL's helemaal over de onderkant van de koplampunit. Op de CR-V is dat absoluut niet het geval. Kan iemand mij vertellen of deze correct zijn of gerepareerd moeten worden?

Lee
Hoi Lee, ik ben net 5 minuten geleden lid geworden van het forum. Ik heb een late 2018 Honda cr-v VTi-s AWD en ik heb me behoorlijk geërgerd aan hetzelfde probleem als jij. De lengte van de strip die de DTRL-strip is, is 60 cm lang en slechts 30 cm licht op. Ik haat het omdat ik daarvoor een Hyundai I 40 bezat en de DTRL's geweldig vond, ik kijk naar elke andere auto die ik zie en bewonder daar heldere en duidelijke lichten. Waarom is Honda ooit weggekomen met zulke slechte lichten? Groeten Denis

#18 ·
Hallo, ik ben nieuw en heb me net aangemeld; Ik ben blij dat ik na het lezen van je bericht dezelfde auto heb, maar gebouwd eind 2018. Ik heb hetzelfde probleem en haat het. Mijn auto hiervoor was een Hyundai I 40 2012, die geweldige DLR's had. Ik hield ervan om die reden en nog veel meer. Ik kijk naar de meeste late model auto's, hun DLR's of geweldig en helder, Hoe is mijn auto door de test gekomen met lichten zoals hij heeft. Moet wel iets mis zijn. Ik neem contact op met de dealer / hoop dat ik geen onzin antwoorden krijg. Denis

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.