Honda CR-V Owners Club Forums banner

Probleem met deurslot

Tags
key fob
1.5K views 4 replies 2 participants last post by  Traylaw  
#1 ·
Dus ik heb eindelijk mijn nieuwe sleutelhanger min of meer aan de praat gekregen... Het alarm gaat af en alle deuren ontgrendelen, behalve de bestuurdersdeur. En als de bestuurdersdeur op slot zit, gaat er geen enkele deur open, maar zodra je de sleutel in de deur omdraait en de bestuurdersdeur handmatig ontgrendelt, en vervolgens op de afstandsbediening op ontgrendelen drukt, gaan de rest ook open. Ook gaan alle deuren op slot met de afstandsbediening, behalve de bestuurdersdeur, ik weet niet zeker waarom dit zo is.

#2 ·
De meest waarschijnlijke oorzaak is de actuator van het deurslot van de bestuurdersdeur. De andere deuren gaan pas open als de bestuurdersdeur eerst via de afstandsbediening opengaat. Andere oorzaken kunnen een draadbreuk of de MICU zijn. Kunt u alle deuren vergrendelen/ontgrendelen met de knoppen aan de binnenkant? Ik vermoed dat u alle deuren behalve de bestuurdersdeur van binnenuit kunt vergrendelen/ontgrendelen.

#3 ·
De meest waarschijnlijke oorzaak is de deurslotactuator van de bestuurdersdeur. De andere deuren gaan pas open als de bestuurdersdeur eerst via de afstandsbediening opengaat. Andere oorzaken kunnen een draadbreuk of de MICU zijn. Kunt u alle deuren van binnenuit vergrendelen/ontgrendelen met de knoppen? Ik gok dat u alle deuren kunt vergrendelen/ontgrendelen, behalve de bestuurdersdeur, van binnenuit.
Zelfs van binnenuit gaat de bestuurdersdeur niet open of dicht.

Zelfs van binnenuit gaat de bestuurdersdeur niet open of dicht
Maar alle andere deuren werken perfect