Honda CR-V Owners Club Forums banner

Wymiana klaksonu, kolejny wątek = łatwe zrób to sam

4.2K views 12 replies 7 participants last post by  YasLiman  
#1 ·
Po prostu dodaję tutaj moje doświadczenia i notatki dotyczące części. Moje wydatki wyniosły poniżej 30 dolarów, zajęło to niewiele czasu i nie jestem mechanikiem.
Kupiłem na Amazonie zestaw ślimakowy Farbin 2 tone 410 i 510 hz, wybierając najtańszy kolor (zielony tego dnia), ponieważ i tak wszystko jest ukryte.
FARBIN Klaksony samochodowe 12v Głośny dwutonowy elektryczny klakson samochodowy Zestaw klaksonów pociągowych do ciężarówek Motocykl (zielony klakson, 12v)
Ponadto adapter wiązki przewodów do konwersji wtyczki Honda na uniwersalne złącza, ten:
SEINECA 2 szt. Adapter klaksonu samochodowego Wiązka przewodów Gniazdo pigtail Kompatybilny z Honda Civic lub Honda (2016-)
Tak łatwo podążać za postami innych przede mną o krokach DIY - DZIĘKUJĘ za to!! Wyszukaj tutaj i znajdź je i daj im kciuk w górę.
Zastąpiłem jeden "meeper" niżej nastrojonym klaksonem ślimakowym Farbin i przetestowałem dźwięk. WOW, i tylko z jednym wymienionym klaksonem. Kontrast standardowej wysokiej nuty meep obok nowej i bardzo głośnej niskiej nuty HONK zrobił ogromną różnicę po wymianie tylko jednego.
Zrób tę modyfikację dla własnego bezpieczeństwa, usłyszysz trąbienie!

Zdjęcia:
Image

Image

#8 ·
Decyzja dotycząca czasu i pieniędzy. Stocznie również pobierają opłaty za części, prawda? Z pewnością to więcej zabawy niż zamawianie online. Jednak klaksony nie trwają wiecznie i możesz skończyć z krótką oczekiwaną długością życia dla wszystkich swoich problemów.

#12 ·
Decyzja czasu i pieniędzy. Warsztaty też pobierają opłaty za części, prawda? Z pewnością to więcej zabawy niż zamawianie online, prawda? Jednak klaksony nie trwają wiecznie i możesz skończyć z krótką oczekiwaną długością życia dla wszystkich swoich kłopotów.