Nie mam żadnego doświadczenia z desluggerem, ale być może podzielenie się moimi doświadczeniami z wymianą mojego systemu AC z '05 roku byłoby pomocne.
Kiedy wyciągnąłem silnik, wymieniłem klimatyzację (oryginalną, 140 tys. mil), ponieważ była BARDZO głośna (wydawała głośny, stukający/grzechotający dźwięk TYLKO wtedy, gdy sprężarka była włączona). Wymieniłem wszystkie przewody, skraplacz i oczywiście sprężarkę. Parownik był jedyną rzeczą, która była oryginalna. Wyczyściłem parownik produktem do czyszczenia klimatyzacji, który przedmuchuje się przez przewody za pomocą kompresora powietrza i specjalnego mocowania (wszystko można znaleźć na Amazon). Jest to w zasadzie alkohol izopropylowy. Jeśli to robisz, nie bierz gęstego środka czyszczącego, tylko cieńszy. Na szczęście nie widziałem zbyt wiele brudu z parownika, zamiast tego głównie stary olej PAG z neonowym kolorem (chociaż było trochę zanieczyszczeń).
W każdym razie, napełniłem przewody, skraplacz i sprężarkę odpowiednią ilością oleju PAG, a następnie napełniłem system sam. Działa świetnie, ale minął niecały rok. Kupiłem rzeczy marki Four Seasons z RockAuto zarówno do sprężarki, jak i przewodów, a także użyłem skraplacza Denso.
W każdym razie, po przejściu przez to wszystko, myślę, że w twoim przypadku warto byłoby wymienić skraplacz i sprężarkę klimatyzacji. Starsze awarie klimatyzacji były przede wszystkim spowodowane samą sprężarką. Dlatego wymiana tego byłaby dobrym pomysłem dla spokoju ducha. Jeśli wymieniasz sprężarkę, możesz również kupić nowy skraplacz, ponieważ jest on dostarczany z nową osuszaczką i innymi elementami instalacji hydraulicznej, które są nieco delikatne. Przepłucz system tym samym produktem, którego użyłem, dodaj wymaganą ilość oleju PAG do systemu (nowa sprężarka powinna już mieć trochę w środku, ale musisz wymienić olej, który był w przewodach, skraplaczu i parowniku).