Honda CR-V Owners Club Forums banner
Status
Not open for further replies.

Kody błędów zapłonu P0301, P303, P0304, P0300, P1399

17K views 31 replies 8 participants last post by  chidog  
#1 ·
Uruchomiłem dziś swój samochód po pracy i zapaliła się kontrolka CEL. Kazałem to sprawdzić w AutoZone i powiedzieli, że to są kody i że luz zaworowy wymaga regulacji (kody w tytule). Rzecz w tym, że mechanik regulował luz zaworowy zaledwie 9000 mil temu. Więc wątpię, żeby to było to.

Samochód działa idealnie. Poszedłem dziś wieczorem na zewnątrz i użyłem testu mgiełki wodnej, aby sprawdzić, czy w przewodach świec zapłonowych nie ma łuków. Ani jednej iskry, więc wiem, że są dobre.

Dopiero co zmieniłem świece zapłonowe około tydzień temu, użyłem tego, czego zawsze używam, świec zapłonowych NGK V Power Copper 4291 i ustawiłem szczeliny na 0,04 cala, tak jak mówi instrukcja obsługi.

Jestem całkowicie oszołomiony. Gdyby były wypadania zapłonów we wszystkich tych cylindrach lub w jakimkolwiek cylindrze, czy samochód nie działałby źle, a przynajmniej przerywał, wahał się, CZYMŚ? lol
Ta cholerna rzecz mruczy jak kotek, silnik wydaje normalny dźwięk zaworów, niezbyt cichy i niezbyt głośny. W tej chwili odłączyłem ujemny kabel akumulatora, aby wyczyścić kod, zobaczę, czy wróci jutro.
Jeśli mechanicy nie wyregulowali prawidłowo moich zaworów, chcę się tylko upewnić, że sprawdziłem wszelkie inne możliwe przyczyny, zanim powiem im, że muszą ponownie zrobić moje zawory. Jest 3-letnia gwarancja na części i robociznę, ale po sporze o to, że nie wykonali innej pracy prawidłowo, nie jesteśmy w najlepszych stosunkach. Wszelka pomoc lub rada jest bardzo mile widziana.

Mała aktualizacja. Wróciłem na zewnątrz, podłączyłem ujemny kabel z powrotem do akumulatora. Uruchomiłem go i przejechałem kilka razy dookoła bloku. Kontrolka CEL nie zapaliła się ponownie. Więc jeśli to był luz zaworowy poza regulacją (powiedzmy, na przykład zbyt ciasny), kontrolka na pewno by się ponownie zapaliła, prawda?

Jedyne, co mogę wymyślić, to to, że jest to coś przerywanego, co powoduje, że ecu dostaje szału i wyrzuca kod, chciałbym tylko wiedzieć dokładnie, co to było lol.
 
#2 ·
Witaj @G.W. Z tego, co najlepiej pamiętam, powinieneś mieć naklejkę emisyjną pod maską lub poszukać w instrukcji obsługi, aby znaleźć właściwe ustawienie - Z tego, co najlepiej pamiętam, prawidłowe ustawienie szczeliny świecy zapłonowej wynosi od 0,039 do 0,043 tysięcznych cala i wierzę, że mogłeś je ustawić zbyt ciasno.
 
#3 ·
Witaj @G.W.
Z tego, co pamiętam, powinieneś mieć naklejkę emisyjną pod maską lub poszukać w instrukcji obsługi, aby znaleźć właściwe ustawienie - Z tego, co pamiętam, prawidłowe ustawienie szczeliny świecy zapłonowej wynosi od 0,039 do 0,043 tysięcznych cala i uważam, że mogłeś je ustawić zbyt ciasno.
Ok, sprawdzę je w niedzielę lub wcześniej, jeśli CEL wróci dzisiaj do lub z pracy. Dzięki za odpowiedź
 
#4 ·
To dziwne, że dostałeś kody wypadania zapłonu, ale działa płynnie. Miałem wypadanie zapłonu, kiedy robiłem pasek rozrządu i trzeba było wyregulować rozrząd, ale nie dostałem żadnych kodów.
 
  • Like
Reactions: G.W.
Save
#5 ·
Cóż, światło nie wróciło. Więc myślę, że to był fałszywy alarm. Przejechałem dzisiaj około 30 mil. Jeśli chodzi o przerwę na świecach, za każdym razem, gdy je kupuję, przerwa wynosi 0,050 cala. Więc zmniejszyłem przerwę do 0,040 cala. Ale spojrzałem na naklejkę na spodzie maski i napisano, żeby ustawić je na 0,043 cala. Więc ustawiłem je trochę za ciasno.

Pierwszą rzeczą w niedzielę wyjmę je i ustawię odpowiednią przerwę. Ale tak, działa tak płynnie, jak to tylko możliwe, ledwo słyszę silnik, gdy pracuje na biegu jałowym. Czy wiadomo, że Crv z 2001 roku wyrzucają fałszywe kody? Jedyny inny raz, kiedy zapaliła się kontrolka CEL, to wtedy, gdy próbowałem zamienić oryginalny korek wlewu paliwa na zamykany. Chyba mu się to nie spodobało lol, najmniejsze rzeczy wydają się uruchamiać CEL, jak się wydaje.
 
#6 ·
Cóż, światło nie zaświeciło się ponownie. Więc myślę, że to był fałszywy alarm. Przejechałem dzisiaj około 30 mil. Jeśli chodzi o przerwę w świecach, za każdym razem, gdy je kupuję, przerwa wynosi 0,050 cala. Więc zwężyłem przerwę do 0,040 cala. Ale spojrzałem na naklejkę na spodzie mojej maski i napisano, żeby ustawić je na 0,043 cala. Więc ustawiłem je trochę za ciasno.

W niedzielę w pierwszej kolejności wyjmę je i ustawię odpowiednią przerwę. Ale tak, działa gładko jak tylko się da, ledwo słyszę silnik, gdy pracuje na biegu jałowym. Czy Crv z 2001 roku są znane z wyrzucania fałszywych kodów? Jedyny inny raz, kiedy zapaliła się kontrolka CEL, to kiedy próbowałem zamienić oryginalny korek wlewu paliwa na zamykany. Chyba mu się to nie spodobało lol, najmniejsze rzeczy wydają się uruchamiać CEL.
Nigdy nie miałem kodu, nawet wtedy, gdy, jak wspomniałem, moje ustawienie zapłonu było trochę nie tak i mogłem poczuć i usłyszeć, jak silnik przerywa zapłon i mogłem to zobaczyć na obrotomierzu idącym w górę i w dół.

jedynym wyjątkiem było, gdy miałem wyciek w układzie wydechowym, a także zanim dowiedziałem się, że trzeba przekręcić korek wlewu paliwa co najmniej kilka kliknięć.

to ma sens, że zamykany korek wlewu paliwa może nie pasować idealnie, ponieważ sprzedają je tak, jakby pasowały do wszystkich rodzajów pojazdów.
 
  • Like
Reactions: G.W.
Save
#7 · (Edited)
Ok, znowu dostaję te cholerne kody wypadania zapłonu, P303, P0304, P0300. Kazałem to odczytać w AutoZone i ich komputer powiedział, że muszę wymienić głowicę cylindrów. Dopiero 14 tysięcy mil temu regulowałem luz zaworowy. Moje świece zapłonowe mają dopiero 4 tysiące mil, przewody mają 14 tysięcy mil. Oba są NGK, wymieniłem rozdzielacz, kiedy wymieniłem przewody. Rzecz w tym, że samochód działa idealnie, bez wahania, bez gaśnięcia, mnóstwo mocy. I tym razem kontrolka się utrzymuje, ponieważ kilka razy resetowałem kod, aby upewnić się, że to nie tylko jakiś przypadek, jak ostatnim razem.

Chcę tylko wiedzieć, czy naprawdę muszę zabrać go do mechanika, czy może po prostu moje świece zapłonowe psują się wcześniej? To są świece zapłonowe NGK V Power Copper 4291, które podobno mają żywotność 10 tysięcy mil, jak mi powiedziano.

Dzięki!
 
#10 ·
Ok, po raz kolejny dostaję te cholerne kody wypadania zapłonu, P303, P0304, P0300. Odczytałem je w AutoZone i ich komputer powiedział, że muszę wymienić głowicę cylindrów. Dopiero 14 tys. mil temu regulowałem luz zaworowy.
Co?? Ich komputer mówi, żeby wymienić głowicę cylindrów??
Przykro mi, ale to brzmi jak nonsens!
Ale nigdy nic nie wiadomo??
Sprawdziłeś, czy śruby głowicy są dobrze dokręcone?
Mój komputer mówi, że regulacja zaworów zwykle rozwiązuje ten problem, ale
może to być również zatkany układ EGR.
Zatkany EGR oznacza, że silnik pracuje płynnie, ale wyrzuca kod wypadania zapłonu.
Nie jestem ekspertem, tylko kolejnym majsterkowiczem, domowym mechanikiem.
 
#9 ·
Ostatnio również wymieniłem olej i filtr. Właśnie zauważyłem, że przelałem olej o 1/4 cala na bagnecie. (Ostatnim razem wymieniałem olej na wzgórzu lol) Czy to może powodować jakieś problemy? Zamierzam dziś trochę spuścić i pojechać w płaskie miejsce, żeby go uzupełnić.

Jeśli chodzi o świece zapłonowe, to ja osobiście wolę NGK, ale w instrukcji serwisowej jest napisane, żeby używać świec miedzianych. Czy przynajmniej użycie świec platynowych byłoby w porządku? Przepraszam, ale poważnie wzdragam się na cenę świec irydowych, które w moim sklepie z częściami samochodowymi kosztują 3 razy więcej niż świece platynowe. Ale jeśli irydowe są lepszym wyborem, to chyba będę musiał wyłożyć kasę. Będę was wszystkich informował na bieżąco, kiedy znajdę odpowiedź na mój problem. Po prostu większość z was wie o Hondach o wiele więcej niż ja. Dzięki!
 
#13 ·
Brak EGR w tych silnikach. Prawdopodobnie spalony zawór(y). Silniki te mają problemy z gniazdem zaworu, które jest wpychane do głowicy cylindrów.

Pierwszą rzeczą jest ponowne sprawdzenie luzu zaworowego. Następnie należy przeprowadzić test szczelności cylindrów.

Komputer może wykryć wypadanie zapłonów, których nigdy nie poczujesz. Silnik może wydawać się działać doskonale, ale komputer wie. Och, on wie!
 
#14 ·
Ok, spuściłem trochę oleju, a następnie napełniłem go aż do górnego otworu wlewu na bagnecie. Odłączyłem ujemny kabel akumulatora i zresetowałem ECU. Minęły dwa dni normalnej jazdy i kontrolka CEL nie wróciła. Zatem problemem musiało być lekkie przepełnienie olejem. Muszę tylko zdać sobie sprawę, że mój ECU jest naprawdę wrażliwy i jeśli wszystko w moim CRV nie będzie idealne, dostanę CEL.

Dzięki wam wszystkim za pozwolenie mi na odbijanie od was pomysłów, powinienem był wiedzieć jak wcześniej, że to coś, co ostatnio zrobiłem z samochodem. Myślałem, że napełniłem go do właściwego poziomu, chociaż pozwoliłem olejowi kapać przez dwie godziny, kiedy go spuszczałem, wymieniłem filtr i napełniłem go dokładnie 4 kwartami. Chyba gdzieś w moim silniku musiał jeszcze być olej, bo było go tylko około 1/4 kwarty za dużo. Ale pozytywną stroną jest to, że jeśli cokolwiek będzie nie tak z moim CRV, mój ECU da mi znać. Jeszcze raz dzięki wszystkim!
 
#15 · (Edited)
Ok, CEL wróciło dzisiaj. Więc zmieniłem świece zapłonowe na NGK G-Power Platinum Spark Plug 7100. Miedziane wyglądały na dość spalone i było na nich trochę suchego osadu. Również tam, gdzie ceramika elektrody styka się z częścią, do której mocuje się gniazdo, były jakieś rdzawe oparzenia, zgaduję? Świece nie wyglądały zbyt dobrze, więc NGK mówiące, że ich miedziane świece wytrzymują 10 tysięcy mil, to bzdura. Mam nadzieję, że to załatwi sprawę i te nowe świece wytrzymają co najmniej dwie wymiany oleju lol. Będę was na bieżąco informował.

Edycja: Właśnie pojechałem do sklepu i wow, jaka różnica. Silnik stał się o wiele cichszy ze świecami platynowymi. Nigdy więcej nie włożę miedzianych świec do mojego CRV. Szczerze mówiąc, myślę, że działał z wypadaniem zapłonu, po prostu założyłem, że tak działają CRV, ponieważ to jedyny, którego widziałem u wszystkich, których znam, żeby usłyszeć, jak działają. Więc nawet jeśli twój silnik się nie zacina ani nie ma czkawki, jak lubię to nazywać, jeśli zaczyna działać głośniej niż zwykle i nie jest to problem z wydechem, to może to być wypadanie zapłonu. Naprawdę mam nadzieję, że problem jest już rozwiązany. Przynajmniej do wiosny, kiedy na pewno sprawdzę i wyreguluję zawory, nawet jeśli nie osiągnął jeszcze 30 tysięcy mil. Jeśli nie, to będę musiał pojechać do moich kuzynów, ponieważ on jest jedynym, którego znam, który ma garaż. Nigdy więcej nie ufam mechanikowi, żeby je robił. Czuję, że jestem w stanie zrobić je sam, używając tego forum jako przewodnika.
 
#16 ·
Ok, to wciąż tego nie naprawiło. CEL wrócił. Mam wizytę u mechanika w przyszły poniedziałek. Ponieważ naprawa zaworów, którą wykonali, jest nadal objęta gwarancją, zdiagnozują problem, a także bezpłatnie sprawdzą dla mnie zawory. Naprawdę mam nadzieję, że to nie zawory ani głowica. Mój mechanik powiedział, że wątpi, aby to była przyczyna, ponieważ zostały wyregulowane 14 tys. mil temu i wszystkie testy kompresji itp. były wtedy dobre. Dam wam wszystkim znać, co powie.
 
#17 ·
Ok, to wciąż tego nie naprawiło. CEL wrócił. Mam wizytę u mojego mechanika w przyszły poniedziałek. Ponieważ naprawa zaworów, którą wykonali, jest nadal objęta ich gwarancją, zdiagnozują problem, a także bezpłatnie sprawdzą dla mnie zawory. Naprawdę mam nadzieję, że to nie zawory ani głowica. Mój mechanik powiedział, że wątpi, aby to była przyczyna, ponieważ zostały wyregulowane 14 tys. mil temu, a wszystkie testy kompresji itp. były wtedy dobre. Dam wam wszystkim znać, co powie.
Cholera, przykro mi to słyszeć. Mam nadzieję, że mechanik będzie w stanie zidentyfikować problem. Trzymam kciuki.
 
#18 · (Edited)
Ok, kontrolka CEL zgasła sama w piątek i nie wróciła. To pierwszy raz, kiedy zgasła sama, za każdym innym razem musiałem ją sam wyczyścić. Naprawdę potrzebuję mojego samochodu w tym tygodniu, więc przełożyłem wizytę u mechanika. Mam nadzieję, że wszystko jest dobrze. Jak mówiłem, silnik działa świetnie, gdyby nie kontrolka CEL, która się zapala, nigdy bym nie wiedział, że jest "problem". Będę was na bieżąco informował.
 
#19 · (Edited)
Edycja: CEL powrócił dwa tygodnie po tym, jak zniknął.

Ok, w końcu to rozgryzłem, to były przewody zapłonowe. Właśnie je wymieniłem dziś rano i CEL zniknął przed końcem dnia. Silnik jest tak cichy, że ledwo go słyszę (wewnątrz samochodu). Poprzednie przewody to NGK Wireset 9259 i wytrzymały tylko 4000 mil, zanim zaczęły się wszystkie te problemy. Na stronie NGK piszą, że żywotność tych przewodów to 15 000 mil. Albo dostałem gorszą parę przewodów, albo ich twierdzenie jest fałszywe. Poszedłem po taniości i kupiłem Duralast z autozone i od teraz będę je wymieniał co roku, niezależnie od przebiegu. W ten sposób wiem, że to nie przewody...

Edycja: Wymieniam dziś również kopułkę rozdzielacza i palec rozdzielacza i będę to robił razem z przewodami i świecami zapłonowymi co roku. Sprawdziłem również na stronie NGK i twierdzą, że ich przewody wytrzymują od 30 000 do 40 000 mil, a nie 15 000. Więc tak, musiałem dostać złą parę, ale były daleko po terminie gwarancji, więc po prostu zostanę przy duralast, jeśli wytrzymają rok.
 
#20 · (Edited)
Wow, cholera, CEL znowu wrócił. Ok, poddaję się i zamierzam sam wyregulować luz zaworowy dzisiaj. (Nigdy więcej nie zaufam żadnemu mechanikowi) Zrobię kilka zdjęć dla was i nagram film, jak to brzmi później. Mam tylko nadzieję, że to naprawi, musi. Wymieniłem już wszystko inne, co mogło być winowajcą. Zamierzam również wyczyścić mój czujnik MAP dzisiaj wieczorem za pomocą środka do czyszczenia MAF i zostawić go do wyschnięcia na noc. Jestem prawie pewien, że to oryginalny czujnik MAP i chociaż nie wyrzuca kodu, jestem pewien, że wymaga czyszczenia.
 
#22 ·
Cóż, za każdym razem, gdy to sprawdzałem, wyrzucało kody wypadania zapłonu. Za każdym razem mówił inny cylinder. Jedyny kod, który pozostał stały, to P0300. No cóż, w każdym razie zrobiłem to, wydaje się działać o wiele lepiej. Będę musiał dać temu trochę czasu, żeby zobaczyć, czy CEL wróci, czy nie.

Ustawiam wszystkie wloty na 0,08 mm, a wyloty na 0,20 mm. Jestem prawie pewien, że zawory wydechowe nie są spalone, ponieważ można je było poluzować DALEKO powyżej 0,20 mm, użyłem metody (Go/NoGo) z następnym rozmiarem szczelinomierzy. Poluzowałem je tak daleko, jak się dało, a następnie dokręcałem je po trochu, aż nie wchodziły, a następnie poluzowałem je, aż wchodziły z lekkim oporem, a następnie przetestowałem z następnym rozmiarem i jeśli nie wchodziły, było dobrze.

Oto zdjęcie wnętrza.
Image


Oto film, jak to brzmiało w maju 2022 roku. To było jeszcze zanim zacząłem dostawać CEL

Oto, jak to brzmi dzisiaj po naprawie zaworów. Wiem, że muszę wyczyścić silnik i komorę silnika.

Mam nadzieję, że już to rozwiązałem.
 
#23 ·
Aktualizacja: Minęły już około dwa tygodnie i nie ma już CEL. Problem polegał więc na luzie zaworowym. Problem rozpoczął się po około 10 000 milach po tym, jak mechanicy je wyregulowali, włączał się i wyłączał, jeśli chodzi o wyzwalanie CEL. Zatem albo mechanicy nie wyregulowali ich prawidłowo, albo powinniśmy sprawdzać luz częściej niż co 30 000 mil. Osobiście zamierzam sprawdzać luz co roku, kiedy będę robił przegląd od teraz.

Nie martwię się o armatę części, którą na to wystrzeliłem na początku, ponieważ i tak mój samochód wymagał przeglądu. Ale jako rada, jeśli dostaniesz CEL dla JAKIEGOKOLWIEK wypadania zapłonu, sprawdź luz zaworowy, bez względu na to, ile mil minęło od ostatniej regulacji. Chyba że wiesz na pewno, że to coś innego. Po prostu mam szczęście, że nie wcisnęli ich za daleko, aby można je było ponownie wyregulować lub spalić zawór. Te zawory są znane z tego, że bardzo łatwo wypadają z regulacji. Dziękuję wszystkim za wkład, gdyby nie te fora, nigdy nie miałbym odwagi, aby spróbować wyregulować je sam. Teraz, gdy wiem jak, będzie to część mojej rutynowej konserwacji od teraz.
 
#24 ·
Bardzo się cieszę, że rozwiązałeś ten problem, G.W.! Muszę być szczęściarzem, bo przejechałem swoim CR-V ponad 90 tysięcy mil bez regulacji zaworów i bez problemów. (Szczerze mówiąc, nawet nie wiem, czy poprzedni właściciel kiedykolwiek regulował zawory, ale był regularnie serwisowany w Hondzie, więc przypuszczam, że kiedyś to zrobiono.) W końcu oddałem go do regulacji w zeszłym tygodniu, a mój mechanik potwierdził, że 3 zawory były lekko ciasne, ale powiedział mi, że na pewno nie były na tyle ciasne, aby wpłynąć na działanie silnika lub spowodować przypalenie zaworów. Interesujące jest dla mnie, że niektóre CR-V wydają się tak szybko rozwijać ciasne zawory. Zastanawiam się, czy robi się coś inaczej, jeśli w ogóle.
 
#25 ·
Kiedyś miałem vana VW z 1969 roku z silnikiem chłodzonym powietrzem o pojemności 1600 cm3. Pokrywy zaworów były trzymane przez druciany haczyk i można je było zdjąć nawet bez użycia śrubokręta. Regulacja zaworów była normalną częścią rutynowej konserwacji. Regulacja luzu zaworowego CRV jest gorącym tematem, biorąc pod uwagę, że zalecenia znacznie różnią się w Ameryce Północnej i reszcie świata. Zdecydowanie najlepiej jest nauczyć się, jak to robić, a następnie uczynić to rutynową częścią konserwacji, taką jak wymiana oleju. Zamierzam zrobić to na wiosnę, a ten wątek był świetny. Dowiedziałem się, że miedziane świece zapłonowe, które założyłem kilka lat temu, tak naprawdę nie mają dużej żywotności i że należy regulować luz zaworowy co roku (czego nie robiłem).

Mam nadzieję, że sprawdzając luz zaworowy, ustawiając zapłon i ponownie instalując oryginalne wtryskiwacze paliwa po czyszczeniu (usuwając te ze złomowiska, które mają większy przebieg lol), będę mógł powrócić do rozsądnego wskaźnika zużycia paliwa.
 
  • Like
Reactions: G.W.
Save
#26 ·
Kiedyś posiadałem vana VW z 1969 roku z silnikiem chłodzonym powietrzem o pojemności 1600 cm3. Pokrywy zaworów były trzymane przez druciany haczyk i można je było zdjąć nawet bez użycia śrubokręta. Regulacja zaworów była normalną częścią rutynowej konserwacji. Regulacja luzu zaworowego CRV jest gorącym tematem, biorąc pod uwagę, że zalecenia są bardzo różne w Ameryce Północnej i reszcie świata. Z pewnością najlepiej jest nauczyć się, jak to robić, a następnie uczynić to rutynową częścią konserwacji, taką jak wymiana oleju. Zamierzam zrobić to na wiosnę, a ten wątek był świetny. Dowiedziałem się, że miedziane świece zapłonowe, które założyłem kilka lat temu, tak naprawdę nie mają długiej żywotności i że należy regulować luz zaworowy co roku (czego nie robiłem).

Mam nadzieję, że sprawdzając luz zaworowy, ustawiając rozrząd i ponownie instalując oryginalne wtryskiwacze paliwa po czyszczeniu (usuwając te ze złomowiska, które mają większy przebieg lol), uda mi się powrócić do rozsądnego wskaźnika zużycia paliwa.
Tak, zawory z pewnością mnie zaskoczyły, biorąc pod uwagę, że wszędzie, gdzie szukałem, było napisane, że regulacja zaworów wystarcza na 30 000 - 60 000 mil. Jednocześnie mechanicy, do których się udałem, mogli ich nie wyregulować prawidłowo, ale po ich wyregulowaniu działał lepiej, więc kto wie.

Ja również myślę o zdobyciu nowszych wtryskiwaczy paliwa. W tej chwili mój przebieg wynosi około 17 mpg (mieszanka miasta i autostrady), a wszystko inne jest prawie nowe lub w dobrym stanie. Próbowałem je wyczyścić zeszłego lata, nie sądzę, żeby to wiele pomogło. Nie udało mi się uzyskać równomiernego rozpylania z większości z nich, dwa z nich tylko pryskały (użyłem baterii 9 V, aby je otworzyć) Więc myślałem o zdobyciu tych zregenerowanych z Rock Auto. Ponieważ koszt nowych jest oszałamiający. Żaden ze złomowisk w okolicy nie ma CRV z 2001 roku, tylko z wcześniejszych lat i jestem pewien, że ich wtryskiwacze są starsze niż moje (tylko 152 tys. mil na moim CRV) i żadne warsztaty, które je regenerują, nie są w pobliżu. I naprawdę nie ufam tym zregenerowanym z ebay, ponieważ ceny są zbyt dobre, aby były prawdziwe lol. (Twierdząc, że są to zregenerowane OEM itp.)

Jeśli ktoś wie, gdzie można zdobyć niezawodne zregenerowane wtryskiwacze, byłbym bardzo wdzięczny.
 
#27 ·
Co o tym myślicie? Przy tej cenie naprawdę wydaje mi się to oszustwem. Ale Fakespot zatwierdził sprzedawcę. I wydają się mieć dobrą historię sprzedawcy, ale te rzeczy też można sfałszować. Chciałbym, żeby recenzjom w internecie można było ufać, gówno byłoby o wiele łatwiejsze lol.
 
#29 ·
Zawory zaciskają się, ponieważ gniazda są wbijane w głowicę. W pewnym momencie kończy się regulacja.
Uważam, że to było wezwanie do naprawy, prawda?

Chodzi o to, że jeśli jest to wada w tych silnikach, to dlaczego mają opinię wytrzymujących ponad 300 tys. km?
 
  • Like
Reactions: G.W.
Save
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.