Honda CR-V Owners Club Forums banner

P1009 en p0365 codes 2008 Crv

591 views 10 replies 4 participants last post by  Brian99999  
#1 ·
Hallo allemaal, ik bezit een CRV 2008 en ik vroeg me af of iemand dit heeft meegemaakt. Ik kreeg een p0365-code en ik heb de nokkenassensor vervangen. Het was ongeveer een week verholpen, daarna kwam het terug, ik heb de Vtech-solenoïde aan de achterkant van de motor en de krukassensor vervangen, de code verdween een paar duizend kilometer, daarna kwam er een P1009-code, ik heb het scherm en de Vvt-solenoïde vervangen, de code verdween een paar dagen, nu zijn beide p0365- en p1009-codes terug en het D-lampje knippert, dus het staat in de noodloop. Ik heb de nokkenketting ongeveer 9 maanden geleden vervangen, dit ding maakt me gek, alle hulp zou zeer gewaardeerd worden, bedankt

#5 ·
Dan is de sensor die je erin hebt gestopt waarschijnlijk rommel.

Trouwens. OEM betekent Original Equipment Manufacture. Simpel gezegd zijn het de onderdelen die je bij een Honda-dealer of een online Honda-bedrijf krijgt.
Bedankt, maar als voormalig onderdelenman gedurende meer dan 35 jaar was OEM een acroniem dat ik niet kende, dus bedankt.

#10 ·
Je lijkt de 'usual suspects' te hebben behandeld. Ik denk dat de volgende stap zou zijn om de timing chain alignment en de VTC actuator te controleren.
Slechts een gok, want ik heb dit probleem nog nooit gehad met onze '09, alleen de actuatorveer om het ratelprobleem een paar jaar geleden op te lossen.

#11 ·
Je lijkt de 'usual suspects' te hebben behandeld. Ik denk dat de volgende stap zou zijn om de timing chain alignment en de VTC actuator te controleren.
Slechts een gok, want ik heb dit probleem nog nooit gehad met onze '09, alleen de actuatorveer om het rammelprobleem een paar jaar geleden op te lossen.
Bedankt, dat zal ik bekijken.