Honda CR-V Owners Club Forums banner

Chrome verwijderen

514 views 7 replies 5 participants last post by  Jasonwh999  
#1 ·
Ik heb een CRV uit 2025 en ik vind het een geweldige kleur. Ik zat eraan te denken om mijn CRV aan te passen (Carney, zoals mijn meisjes hem noemen, en je kunt een auto geen naam meer ontnemen). Hoe dan ook, ik wil proberen het kitscherige, goedkope "chroom" plastic rond de ramen, de chromen strip over de grille en het Honda-logo en de CRV-letters op de achterkant te vervangen door een matzwarte afwerking. Ik heb gehoord van Chrome deletes, wat een vinyl wrapping is, maar hoe goed gaat dat meegaan? Aangezien ik van plan ben Carney nog vele jaren te houden, maken ze die onderdelen eigenlijk in een matzwarte afwerking? Ik denk dat het de auto er nog beter uit zal laten zien en de kleur van de auto meer zal laten opvallen.

Enige gedachten?

Onderdeelnummers ervoor als je ze hebt.

Bedankt

#4 ·
Of, als je ze wilt bestellen, hier is de link voor College Hills Honda.

#5 ·
Als een andere mogelijke optie... Ik heb vvivid automotive vinyl gebruikt om de mijne te doen. Een rol van 1'x5' doet één kant van de raamlijst van het voertuig ($18 per rol). Ik sneed 4 (ongeveer 2"x5' stroken) voor elk raamgedeelte, dat liet een geschatte 3,5/4"x5' strook over voor het brede, gebogen gedeelte aan de achterkant. Ik deed het achterste gedeelte in 2 stukken omdat de curve te veel was voor het materiaal om uit te rekken, tenminste met mijn onervaren vaardigheden. Was mijn eerste poging met dit product, dus ik heb wel een paar fouten, maar de donkere kleur verbergt de meeste ervan, tenzij je echt goed kijkt. Ik heb ook voorgesneden vinyl kits gezien op eBay/Amazon voor ongeveer $50-60.