Hallo allemaal, heeft iemand anders dit probleem met zijn CRV met de achterdeuren?
Een overstroming met zo hoog water zou de auto total loss verklaren.Nee.
Zat het in een overstroming?
Dat is misschien wel het grappigste wat ik in een tijdje heb gehoord.Niet iedereen opent de achterdeur vaak
Zoiets wordt niet veroorzaakt door Honda. Het was iemand die een riem aandraaide waar het niet had gemoeten. Misschien zelfs de dealer bij verzending.Wow! Ik dwaalde net door dit forum omdat ik hier al een tijdje niet meer was geweest. Ik vond dit bericht en het verbaasde me niet dat dit iemand anders overkwam.
Mijn 2017 CRV EX AWD had hetzelfde roestprobleem op alle vier de deuren. Het was niet zo opvallend op de voordeuren, omdat ik ze vaker open en dicht doe. De achterdeuren zijn behoorlijk slecht. Ik sta op het punt om binnen een jaar een nieuwe auto te kopen, dus ik weet zeker dat de inruilwaarde slecht zal zijn vanwege het probleem. Ik heb besloten, na Honda's te hebben gehad sinds de jaren 90, dat het tijd is om voor een ander merk te gaan. Honda was jarenlang geweldig, maar ik merk dat ze lijken te verslechteren in kwaliteit.
Mijn zus, zwager en nichtje hebben allemaal hun Honda's ingeruild voor iets anders en hebben niet meer omgekeken. Ik zou bij Honda blijven, maar ik ben gewoon niet onder de indruk van wat ik heb gezien met de nieuwere modellen. De nieuwe CRV's hebben geen mistlampen, wat voor mij een must is, aangezien ik naar verschillende locaties ga waar ze nodig zijn.
Ik wil niet veel geld uitgeven aan een Passport of Pilot, aangezien ze te duur voor me zijn. Sommige concurrenten lijken veel meer te bieden te hebben en krijgen net zo goede beoordelingen. Ik zal Honda missen, maar ik denk dat het tijd is om verder te gaan...