Honda CR-V Owners Club Forums banner
Status
Not open for further replies.

2016 Telefoonhouder en HDMI-vraag

7.3K views 4 replies 2 participants last post by  crv2004love  
#1 ·
Hallo,
We hebben net een 2016 Honda CRV EX gekocht en zijn er dol op. Aanbevelingen voor iPhone-houders en waar deze op het dashboard te plaatsen? Ook, waar is de HDMI-kabel voor?
Zou ik mijn Waze-app-navigatie erdoorheen kunnen streamen?
Bedankt,

#3 · (Edited)
Voor HDMI kunt u uw radioscherm gebruiken terwijl u in P staat om video ernaar te streamen. Het werkt alleen als u in P staat (tenzij u het via software of hardware hackt).

Ik gebruik een hardware genaamd VIM (u kunt zoeken in dit forum) zodat ik WAZE of alles wat op mijn iPhone wordt weergegeven kan spiegelen terwijl ik rijd. Niet precies Apple Carplay, maar u behoudt alle fabrieksfuncties zonder uw budget te overschrijden.

Calvin

Edit: Hier is de post over dat apparaat.

https://www.crvownersclub.com/forums/98-2012-2016-official-specs-features-etc-gen-4/192029-us-2016-crv-hdmi-while-driving-nav-crux-vimhn-96-a.html

#5 · (Edited)
Aha, het is de Honda navi-app. U moet een speciale adapter van HONDA kopen om het te laten werken. En de app krijgt geen goede beoordeling in de App Store. Mijn setup gebruikt alle algemene draad/Apple HDMI-adapter + VIM. Ik gebruik persoonlijk graag WAZE/Google MAP.....niet Honda AHA.

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.