Honda CR-V Owners Club Forums banner
Status
Not open for further replies.

Zekeringtype?

Tags
fuse type
1 reading
38K views 11 replies 8 participants last post by  GPopp  
#1 ·
Weet iemand hoe de meeste zekeringen die in onze auto's worden gebruikt, worden genoemd?
We hebben een paar reserve meszekeringen die worden gebruikt in onze 2003 BMW en 2003 Passat, maar ze lijken veel groter te zijn dan de meeste CRV-zekeringen die zich in de zekeringkast in de motorruimte bevinden. Ik heb nog geen gelegenheid gehad om de zekeringkast in het passagierscompartiment te controleren. Ik wil wat reserveonderdelen halen en ik weet niet welke maat ik moet nemen, want er zijn minstens 6 verschillende maten meszekeringen. Ik weet niet eens meer hoe de maat van 2003 heette, maar dat maakt niet uit.

#11 ·
Dit gaat over het toevoegen van een nieuw apparaat, zoals een dashcam, die vast in de zekeringkast is bedraad, niet het verwijderen van zekeringen en het vervangen ervan door draden.

Je zou een draad in de zekeringkast kunnen gebruiken en dan een zekering in-line met de draad die naar het apparaat gaat dat je toevoegt. Dat is een manier om het te doen. Zekeringklemmen zijn een andere manier en kunnen als 'schoner' worden beschouwd, afhankelijk van je voorkeur.

Save
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.