Honda CR-V Owners Club Forums banner

Garmin Nav Bean Update

1.3K views 11 replies 5 participants last post by  Just Ducky  
#1 ·
In het verleden update Garmin in oktober, maar de update van 2024 was pas eind januari beschikbaar.

Dit jaar is het ook niet beschikbaar, dus degenen onder ons met het Bean-systeem zitten weer in een wachtstand.
(Niet dat het er echt toe doet)

#4 ·
Oké, ik hap toe. Wat is een Bean-update? Ik kijk uit naar de Garmin-update, want mijn gratis updateperiode loopt af op 3 maart. Ik wil er graag nog een krijgen. Hoewel ik het ermee eens ben dat Google- of Apple-kaarten een goed alternatief zijn, vind ik het prettig dat de Garmin-kaarten er altijd zijn zonder verbinding en dat ze goed werken.

#5 ·
Okay, I'll bite. What is a Bean update? I'm anxious for the Garmin update as my free update period is up on March 3rd. I would like to get one more in. While I'll agree the Google or Apple maps is a good alternative, I like the fact the Garmin maps is always there with no connections and it works well.
Ik heb 50 jaar motor gereden en een groot deel daarvan had ik een Garmin GPS. Ze werken goed, behalve dat de kaarten altijd verouderd zijn.

Weet je dat je kaartinformatie van Google Maps kunt downloaden, zodat je minder afhankelijk bent van een mobiel signaal?

#7 ·
Vroeger update Garmin in oktober, maar de update van 2024 was pas eind januari beschikbaar.

Dit jaar is het ook niet beschikbaar, dus degenen onder ons met het Bean-systeem zitten weer in een wachtstand.
(Niet dat het er echt toe doet) View attachment 173410
Ik heb gisteren mijn tweede update gedaan (ik rijd een Canadese 2024 Hybrid Touring gekocht in oktober 2023) en de update was naar versie 1.77.124.400 van 2024-09-26.

#10 ·
Inderdaad, dat heb ik in het verleden gedaan. Het is niet nodig om die oproep opnieuw te plegen, want er zijn nog 3 andere manieren om te controleren.
Via de Honda-updatepagina die u naar Garmin linkt.
Via de Garmin-website, zie bericht #1.
Via de Garmin Express-app op uw computer.