Honda CR-V Owners Club Forums banner
Status
Not open for further replies.

Geen opbergruimte meer voor de bagageafdekking/privacy screen?

15K views 25 replies 14 participants last post by  Shinytop  
#1 ·
Dus in mijn CRV uit 2015 kon je de bagageafdekking/privacy screen naar beneden halen en op de vloer van de laadruimte opbergen. Ik kan nergens meer zien hoe dat moet, is het nu zo dat je hem alleen nog maar bovenop of helemaal eruit kunt hebben? In de handleiding staat niets over het opbergen ervan.

#3 ·
Ja, het is op te bergen in de buurt van de achterklep... als u de optionele all-weather voering niet heeft. Als deze er wel in zit, zult u niet eens de inkepingen opmerken die zijn gemaakt om hem te plaatsen wanneer hij niet nodig is.

Save
#4 ·
Ja, het is op te bergen in de buurt van de achterklep......als je de optionele all weather liner niet hebt. Als deze erin zit, zul je niet eens de inkepingen opmerken die zijn gemaakt om hem te plaatsen wanneer hij niet nodig is.
Ik heb meer dan 18.000 op mijn 16 en moest gaan kijken. Ik denk dat het zal werken met mijn all weather liner, maar de liner zal een beetje buigen.

#5 ·
Ofwel staat deze post in de verkeerde sectie van het forum, aangezien de reagerende mensen het hebben over een 4e generatie CR-V, 2012-2016.

Hoewel de OP een 2015 noemt, is dit geplaatst in de 5e generatie CR-V sectie van het forum, 2017-^.

Slechts mijn observatie van wat er tot nu toe is gebeurd.

#10 ·
Ofwel dit bericht staat in de verkeerde sectie van het forum, aangezien de mensen die reageren het hebben over een 4e generatie CR-V, 2012-2016.

Hoewel de OP een 2015 noemt, is dit geplaatst in de 5e generatie CR-V sectie van het forum vanaf 2017.

Slechts mijn observatie van wat er tot nu toe is gebeurd.
Blijkbaar ben jij de enige persoon die daadwerkelijk heeft gelezen wat ik zei, lol. Ik moest de thread opnieuw maken zodat de reactie van één persoon mijn thread niet verplaatst.

#7 ·
Als dit een 17-model is waar naar wordt gevraagd, ben ik net terug van de dealer en heb ik gevraagd naar de opslag van de bagageafdekking op een 17, heb ook naar een 17 touring-model gekeken en moet zeggen dat er GEEN opbergruimte voor is, behalve waar hij zich bevindt.

Sorry.

#11 ·
Als dit een 17-model is waarover wordt gevraagd, ben ik net terug van de dealer en heb ik gevraagd naar de opslag van de bagageafdekking op een 17, heb ook naar een 17 touring-model gekeken en moet zeggen dat er GEEN opbergruimte voor is, behalve waar hij zich bevindt.

Sorry.
Verdomme, bedankt voor de info. Reageren op mobiel, dus het is moeilijker om te lezen en een keer te antwoorden, sorry iedereen voor de meerdere berichten.

#9 ·
Geen opbergruimte meer voor de bagageafdekking/privacy screen voor 2017

Iemand heeft mijn forum post verkeerd gelezen en plotseling hebben moderators het naar het 2015 forum verplaatst, dus ik moet dit draadje opnieuw aanmaken. Ik plak exact hetzelfde opnieuw:

Dus in mijn 2015 CRV kon je de bagageafdekking/privacy screen naar beneden halen en op de vloer van de laadruimte opbergen. Ik kan nergens meer zien hoe dat moet, is het zo dat je hem nu alleen nog maar bovenop kunt hebben of helemaal niet? De handleiding zegt niets over het opbergen voor de 2017.

#19 ·
Om niet onbeleefd te zijn, maar in plaats van een nieuw draadje te beginnen en meer werk voor de moderators te creëren... zou je ze gewoon kunnen vragen om het terug te verplaatsen.
Ik ben nog steeds verbijsterd/geĂŻnsulteerd waarom er een nieuw draadje is gestart toen de vraag die echt werd gesteld, beantwoord werd.

Nam de tijd van mijn dag om langs een dealer te gaan en het te verifiëren op een nieuwe 17 en vroeg een paar verkopers na het bekijken.

#21 ·
Ja, er is een opslagruimte

Ik heb vandaag mijn bestelling getekend voor een AWD Touring die ik morgen ophaal. Ik herinnerde me dit draadje over waar je het scherm kunt opbergen, dus vroeg ik het de dealer en hij liet me zien dat er inderdaad een opbergruimte voor is. De achterklep moet in de omhoogstaande positie staan en na het losklikken van de twee zijscheidingswanden helemaal achterin de auto past het scherm perfect plat in een platte positie onder het verhoogde vloerpaneel. (Ik heb het gevoel dat ik vannacht niet erg goed zal slapen in afwachting van de nieuwe wielen morgen.)

#24 ·
Ik heb vandaag mijn bestelling getekend voor een AWD Touring die ik morgen ophaal. Ik herinnerde me dit draadje over waar ik het scherm kon opbergen, dus ik vroeg het de dealer en hij liet me zien dat er daadwerkelijk een opbergplek voor is. De achterklep moet in de omhoogstaande positie staan en na het losklikken van de twee zijscheidingswanden helemaal achterin de auto past het scherm perfect plat in een platte positie onder het verhoogde vloerpaneel. (Ik heb het gevoel dat ik vanavond niet zo goed zal slapen in afwachting van de nieuwe wielen morgen.)
Misschien mis ik iets, maar ik zie hier geen bewijs van. Ik bedoel, ja, als je de twee kleine "scheidingswanden" aan elke kant losklikt, en als je het vloerpaneel omhoog brengt naar de "platte" positie, zou je de achterklep daar kunnen leggen. De uiteinden van de achterklep zullen echter gewoon rondschuiven tijdens het rijden en de plastic beschadigen en een hoop lawaai maken. Ziet er voor mij niet correct uit.

#23 · (Edited)
Cargo haken zijn niet verborgen, ze zijn duidelijk. Ja, er is een ingebouwd privacy scherm, ik weet niet zeker wat het punt van deze thread is /gesloten

Ook is de Cargo Tray bedoeld om te worden gebruikt met de laadvloer in de neerwaartse positie. Als deze in de opwaartse positie staat, moet u de Cargo Tray eruit halen en iets anders gebruiken. Ze hebben wel een Cargo Liner die waarschijnlijk bedoeld is om te worden gebruikt als u hem in de opwaartse positie wilt hebben.

#26 ·
Ik heb gisteren mijn 2017 CRV gekregen. Ik heb zojuist de hierboven beschreven opslagruimte geprobeerd en deze is niet acceptabel. Als dat alles is wat er beschikbaar is, zou men een soort opvulling (handdoeken, schuim. ?) moeten plaatsen om te voorkomen dat het rondglijdt.

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.