Honda CR-V Owners Club Forums banner
Status
Not open for further replies.

Beginnende iPod-gebruiker in de auto

2.5K views 4 replies 4 participants last post by  earlpoe  
#1 ·
Ik heb een 2008 EX en heb mijn iPod nog nooit in de auto gebruikt. Hoe en waar sluit ik hem aan? Wat voor soort adapter/kabel moet ik hebben? Hartelijk bedankt!

#2 ·
Ik heb een 2008 EX en heb mijn iPod nog nooit in de auto gebruikt. Hoe en waar sluit ik hem aan? Wat voor soort adapter/kabel heb ik nodig? Heel erg bedankt!
Het enige wat je nodig hebt is een mini-stereokabel zoals deze voor een basisopstelling. Eén uiteinde steek je in de aux-aansluiting op het dashboard en de andere in de hoofdtelefoonaansluiting op de iPod. Je kunt de iPod niet bedienen met de radioknoppen, maar hij speelt er wel via af.

http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=178147#

Er zijn goedkopere kabels....deze is slechts een voorbeeld dat ik online heb gevonden.

Je kunt ook een Belkin car kict gebruiken die de i-opd oplaadt tijdens het rijden. Je hebt dan nog steeds een mini-stereokabel nodig, evenals de car kit.

http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=149006

#3 ·
Slechts een kleine toevoeging op wat lizzurd zei: uw EX heeft een AUX-poort aan de achterkant van de neerklapbare tafeltablet, naast het stopcontact. Ik plug de mijne daar in en leg de iPod gewoon op de tafel. Ik kocht de Belkin-kabel bij WalMart voor ongeveer vijf dollar.

#4 ·
Slechts één wijziging op wat lizzurd zei - uw EX heeft een AUX-poort aan de achterkant van de neerklapbare tafeltje, naast het stopcontact. Ik sluit de mijne daar aan en leg de iPod gewoon op de tafel. Ik kocht de Belkin-kabel bij WalMart voor ongeveer vijf dollar.
Bedankt....ik heb eigenlijk geen CRV....dus ik wist niet zeker waar de aux-aansluiting zich bevindt. Op mijn Element zitten de aux-aansluiting en het stopcontact op het dashboard.

#5 ·
Ik wacht nog steeds op de nieuwe CR-V van mijn vrouw en dacht eraan om een MP3-speler voor haar toe te voegen. Ik weet dat ze nooit zal onthouden om hem eruit te halen en op te laden, dus weet iemand een iPod of MP3-speler die een aparte oortelefoon- en voedingsaansluiting heeft? Op die manier kan ze hem gewoon de hele tijd aangesloten laten.

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.