Ik heb een 2008 EX en heb mijn iPod nog nooit in de auto gebruikt. Hoe en waar sluit ik hem aan? Wat voor soort adapter/kabel moet ik hebben? Hartelijk bedankt!
Het enige wat je nodig hebt is een mini-stereokabel zoals deze voor een basisopstelling. Eén uiteinde steek je in de aux-aansluiting op het dashboard en de andere in de hoofdtelefoonaansluiting op de iPod. Je kunt de iPod niet bedienen met de radioknoppen, maar hij speelt er wel via af.Ik heb een 2008 EX en heb mijn iPod nog nooit in de auto gebruikt. Hoe en waar sluit ik hem aan? Wat voor soort adapter/kabel heb ik nodig? Heel erg bedankt!
Bedankt....ik heb eigenlijk geen CRV....dus ik wist niet zeker waar de aux-aansluiting zich bevindt. Op mijn Element zitten de aux-aansluiting en het stopcontact op het dashboard.Slechts één wijziging op wat lizzurd zei - uw EX heeft een AUX-poort aan de achterkant van de neerklapbare tafeltje, naast het stopcontact. Ik sluit de mijne daar aan en leg de iPod gewoon op de tafel. Ik kocht de Belkin-kabel bij WalMart voor ongeveer vijf dollar.