View attachment 167755
Zoals ik in mijn eerste bericht zei, heeft u een lage brandstofrail-druk, vandaar dat u de lage-drukkode P0087 heeft.
Het probleem met de lage brandstofdruk kan zich overal in de brandstofleiding bevinden - U moet de brandstofpomp laten controleren, de brandstofrail-druk en de begrenzerkleppen laten controleren, en verreweg het gemakkelijkste om eerst te controleren is het uitvoeren van een brandstofinjector-terugslagtest.
Ook uit uw foutcodes lijkt het erop dat u een ECM-probleem heeft; daarom moet dit door een bekwaam persoon worden gecontroleerd.
Ik zou u ten zeerste aanraden om dit werk door een gekwalificeerde monteur te laten doen.
Hoe u een injector-terugslagtest uitvoert.
Met betrekking tot de injectoren die teruglekken - U kunt niets aannemen totdat u de vereiste tests hebt voltooid en u aan de hand van de testresultaten kunt zien of de injector onderhoud nodig heeft of vervangen moet worden. Ik stel ook voor dat u uw brandstofrail-druk controleert om te helpen bij het diagnosticeren van lage brandstofrail-druk. Ik heb de exacte technische gegevens voor uw motor niet, maar we werkten vroeger met minder dan <40 ml over een halve minuut test. Als u de precieze gegevens nodig heeft, raad ik u aan contact op te nemen met uw lokale Bosch-distributeur, die u deze informatie voor uw motor kan verstrekken. Hoe u een terugslagtest uitvoert Goede injectoren mogen bij deze test niet meer dan 25 ml lekken van de originele fabrieksgeplaatste injector. ======================================================= ==
De test De test die ik heb gebruikt, begint met 2 minuten draaien in stationair toerental, gevolgd door: 30 seconden met het gaspedaal op 3000 tpm, gevolgd door: 30 seconden in stationair toerental, gevolgd door: 30 seconden met het gaspedaal op 3800 tpm, gevolgd door: 30 seconden in stationair toerental, gevolgd door: 30 seconden met het gaspedaal op 3800 tpm, gevolgd door: 30 seconden in stationair toerental. De fabrikant stelt dat de brandstoftemperatuur niet lager mag zijn dan 50C, dus warme motor voor deze test.