Honda CR-V Owners Club Forums banner
Status
Not open for further replies.

P0303 code

1 reading
22K views 3 replies 4 participants last post by  Avisitor  
#1 ·
Had een P0303-code "Cilinder 3 misfire" op mijn 2012 Honda CRV. Ik heb al mijn bougies vervangen, de code gewist en de diagnose opnieuw uitgevoerd. Dezelfde code kwam terug, wissel de cilinders om om te zien of er een andere cilinder misfire zou verschijnen. Codes gewist - dezelfde code kwam terug. Ik ben GEEN monteur, maar heb net te veel uitgegeven om mijn remmen en olie in een garage te laten vervangen, dus ik dacht dat ik het zelf zou doen. Maar ik ben totaal de kluts kwijt. Het motorlampje brandt, evenals de elektronische stuurbekrachtiging, de voertuigstabiliteitscontrole en de AWD-lampjes.... en hij laat me niet accelereren. Iemand ideeën? Zeer gewaardeerd.

#2 · (Edited)
Had een P0303-code "Cilinder 3 misfire" op mijn 2012 Honda CRV. Ik heb al mijn bougies vervangen, de code gewist en de diagnose opnieuw uitgevoerd. Dezelfde code kwam terug, verwisselde de cilinders om te zien of er een andere cilinder misfire zou verschijnen. Codes gewist - dezelfde code kwam terug. Ik ben GEEN monteur, maar heb net te veel uitgegeven om mijn remmen en olie in een garage te laten vervangen, dus ik dacht dat ik het zelf wel zou doen. Maar ik ben totaal de weg kwijt. Het motorlampje brandt, evenals de elektronische stuurbekrachtiging, de voertuigstabiliteitscontrole en de AWD-lampjes.... en hij laat me niet accelereren. Iemand ideeën? Zeer gewaardeerd.
Hoi Ra
Begin met het methodisch controleren van uw luchtinlaat- en vacuĂĽmsysteem. Terwijl u onder de motorkap bent, controleert u ook de HT-kabels. Als alles in orde is, "kan" het een slechte injector zijn, maar dit is uiterst zeldzaam en ervaring leert me dat "klop-sensoren, nokkenaspositiesensoren en kettingspanners" veel waarschijnlijker zijn.