Honda CR-V Owners Club Forums banner
Status
Not open for further replies.
21 - 40 of 72 Posts
Ik kom nooit boven de 30K op OEM-banden.
Ik heb 60.000 mijl gereden op mijn OEM Goodyear Assurance Fuel Max banden op mijn 2013 Volt, en had een geweldig brandstofverbruik. Jammer dat ze niet beschikbaar zijn voor de CR-V. Ik heb mijn Goodyears vervangen door Pirelli P7+, wat over de hele linie betere banden waren, maar niet zo zuinig.

Heb je ze in die 15.000 mijl geroteerd? Juiste bandenspanning?
De mijne staat op 17.000 mijl met de Bridgestones en 7/32 profiel en zien / voelen er gloednieuw uit en ik ben aan mijn 4e rotatie toe en controleer mijn spanning maandelijks, zelfs met Nitrofill
30.000 mijl is alles wat je kunt verwachten van de OEM-banden. Wanneer ze testen voor brandstofverbruik, moeten ze de banden gebruiken die op de auto worden verkocht, dus Honda gebruikt een zachtere band om de kilometerstand te verhogen. Ik heb deze info gekregen van de dealer die mijn 2004 en 2011 C-RV's heeft verkocht. Als je dezelfde banden bij een bandenhandelaar had gekocht, zou je banden met volledige levensduur krijgen, maar degene die ze aan Honda verkopen, zijn niet hun standaardbanden

Ik heb een 2018 CR-V EX met bijna 15.000 mijl op de teller. Hij heeft Bridgestone-banden en die vertonen al aanzienlijke slijtage. Ik heb vrienden die een 2017 CR-V hebben en die de banden moesten vervangen bij 30.000 mijl en ze rijden niet gek. Ik heb jarenlang Honda Accords gehad voordat ik de CR-V kreeg en ik haalde ongeveer 55.000 mijl uit een set banden. Dat waren Michelin MXV4+ op de Accords,
maar ik dacht dat Bridgestone een goed merk was. Ik ben ermee naar een lokale bandenwinkel gegaan en dat is een betrouwbaar bedrijf. De eigenaar zei dat het een probleem lijkt te zijn met de nieuwere CR-V-modellen. Hij zei dat andere merken SUV's dat probleem niet hebben en hun banden normaal slijten. Heeft iemand met een 2017 of nieuwere CR-V dit probleem met versleten banden niet? Ik woon in New England.
Ik heb een 2017 CRV EX-L met NAV en mijn originele banden (ik herinner me het merk niet) zijn vervangen bij ongeveer 50-55.000 mijl en dat was een beetje vroeg, aangezien ik een beschadigde band had en besloot om alle 4 tegelijk te vervangen. Ik heb regelmatig Honda-onderhoud en bandenwissels en woon in Texas/Austin en Houston.

Ervan uitgaande dat je niets hebt gedaan om slijtage te veroorzaken, klinkt het alsof er iets niet klopt en wil je het misschien laten controleren door een monteur, niet alleen door een bandenwinkel.

Ik heb een 2018 CR-V EX met bijna 15.000 mijl op de teller. Hij heeft Bridgestone-banden en die vertonen al aanzienlijke slijtage. Ik heb vrienden die een 2017 CR-V hebben en zij moesten de banden vervangen bij 30.000 mijl en zij rijden niet gek. Ik heb jarenlang Honda Accords gehad voordat ik de CR-V kreeg en ik haalde ongeveer 55.000 mijl uit een set banden. Het waren Michelin MXV4+ op de Accords,
maar ik dacht dat Bridgestone een goed merk was. Ik bracht hem naar een lokale bandenwinkel en dat is een betrouwbaar bedrijf. De eigenaar zei dat het een probleem lijkt te zijn met de nieuwere CR-V-modellen. Hij zei dat andere merken SUV's dat probleem niet hebben en dat hun banden normaal slijten. Heeft iemand met een 2017 of nieuwere CR-V dit probleem met versleten banden niet? Ik woon in New England.
Ik heb 196.000 op mijn 2006 Pilot, hij heeft 3 sets banden gehad, nu de 3e set sinds ongeveer 8 maanden en heeft slechts 2 sets remmen gehad, maar 2 distributieriemen.

Ik heb een 2018 CR-V EX met bijna 15.000 mijl op de teller. Hij heeft Bridgestone-banden en die vertonen al aanzienlijke slijtage. Ik heb vrienden die een 2017 CR-V hebben en zij moesten de banden vervangen bij 30.000 mijl en zij rijden niet gek. Ik heb jarenlang Honda Accords gehad voordat ik de CR-V kreeg en ik haalde ongeveer 55.000 mijl uit een set banden. Het waren Michelin MXV4+ op de Accords,
maar ik dacht dat Bridgestone een goed merk was. Ik bracht hem naar een lokale bandenwinkel en dat is een betrouwbaar bedrijf. De eigenaar zei dat het een probleem lijkt te zijn met de nieuwere CR-V-modellen. Hij zei dat andere merken SUV's dat probleem niet hebben en normale slijtage aan hun banden krijgen. Heeft iemand met een 2017 of nieuwere CR-V dit probleem met versleten banden niet? Ik woon in New England.
Ik heb een paar 2015 tourings op hun originele banden, die het prima doen. Een ervan staat op 55.000 mijl, de andere op ongeveer 25.000 mijl. Ik vermoed dat ik ze zal vervangen bij 60-65k. We roteren ze regelmatig. Veel ervan heeft waarschijnlijk te maken met de rijomstandigheden, de wegomstandigheden, hoe snel bochten worden genomen, enz.

Save
We hebben een set Pirelli Scorpion Verde A/S Pluses gemonteerd, die tot nu toe prima zijn. Tijd en kilometers zullen uitwijzen of het geluidsniveau standhoudt, maar tot nu toe is het verschil in cabinegeluid in de CRV tussen de twee bandenmodellen dag en nacht.

Ik heb een 2018 CR-V EX met bijna 15.000 mijl op de teller. Hij heeft Bridgestone-banden en die vertonen al aanzienlijke slijtage. Ik heb vrienden die een 2017 CR-V hebben en die de banden moesten vervangen bij 30.000 mijl en ze rijden niet gek. Ik heb jarenlang Honda Accords gehad voordat ik de CR-V kreeg en ik haalde ongeveer 55.000 mijl uit een set banden. Het waren Michelin MXV4+ op de Accords,
maar ik dacht dat Bridgestone een goed merk was. Ik ben ermee naar een lokale bandenwinkel gegaan en dat is een betrouwbaar bedrijf. De eigenaar zei dat het een probleem lijkt te zijn met de nieuwere CR-V-modellen. Hij zei dat andere merken SUV's dat probleem niet hebben en dat hun banden normaal slijten. Heeft iemand met een 2017 of nieuwere CR-V dit probleem met versleten banden niet? Ik woon in New England.
Interessant. Mijn 2018 Touring heeft Hankooks. Ik heb de banden onlangs geroteerd bij 7.500 mijl en ze gaven me het groene vinkje op de rapportpagina die ze me na de inspectie gaven. Alle 4 de banden zien er rondom gloednieuw uit. Er is geen buitenslijtage op een van hen. Misschien bent u hard voor uw banden. Ik neem geen bochten of bochten met overmatige snelheid, ik controleer de bandenspanning om de twee weken. De spanning blijft constant op 36 psi. In de bijna één jaar dat ik de auto heb, heb ik geen lucht hoeven bij te vullen in de banden. Misschien zijn de Hankooks een band van betere kwaliteit? Ik weet dat mijn voorkeur voor elke band Michelin-banden zou zijn. Ik had die op mijn vorige Accords en ik was er dol op. Ze gingen tot 58.000 mijl mee en waren stil en grepen de weg echt goed. We zullen zien hoe ver deze Hankooks komen.

Mijn OEM Hankooks hadden 30.000 km erop toen ik een onherstelbare zijwandpunctie had, maar ze hadden nog steeds veel profiel en ik denk dat ze gemakkelijk 40.000+ km hadden kunnen halen. Ze werden regelmatig geroteerd. Gebruikte de lekke band als een kans om de Pirelli Scorpion Verde A/S Pluses te installeren, de nieuwere versie van degenen die ik op mijn RDX had. Zeer tevreden met ze op zowel de RDX als de CR-V.

Als ze de brandstofverbruikscijfers testen, moeten ze de banden gebruiken die op de auto worden verkocht, dus Honda gebruikt een zachtere band om de verbruikscijfers te verhogen.
Een zachtere band verbetert de brandstofbesparing niet per se. Sterker nog, het tegenovergestelde is vaak waar.

Het gaat ALLEMAAL om rolweerstand, en vaak zal een stevigere band minder rolweerstand bieden, net als een bescheiden overinflatie... maar natuurlijk kunnen andere rijfactoren in een band negatief worden beĂŻnvloed (zoals geluid). Bandenfabrikanten innoveren op dit gebied met nieuwe rubbersamenstellingen voor hun banden en brengen tegenwoordig actief banden op de markt voor een betere brandstofbesparing. Maar dit zijn over het algemeen dure banden, dus het is onwaarschijnlijk dat je ze als OEM's op een nieuwe auto zou zien.

Banden beïnvloeden de brandstofefficiëntie van voertuigen voornamelijk door rolweerstand. Rolweerstand wordt gedefinieerd als de maat van "kracht op de as in de rijrichting die nodig is om een belaste band te laten rollen", volgens een rapport van de National Research Council (NRC). "Terwijl een band rolt onder het gewicht van het voertuig, verandert de vorm herhaaldelijk omdat hij terugkerende cycli van vervorming en herstel ervaart. Daarbij wordt mechanische energie die anders beschikbaar is om de wielen te laten draaien, omgezet in warmte en afgevoerd uit de band. Er moet meer brandstof worden verbruikt om deze verloren energie te vervangen. Combinaties van verschillen in bandenafmetingen, ontwerp, materialen en constructiekenmerken zorgen ervoor dat banden verschillen in rolweerstand, evenals in vele andere eigenschappen zoals tractie, handling, geluid, slijtvastheid en uiterlijk. Eenmaal in gebruik, moeten banden goed worden onderhouden om te presteren zoals bedoeld met betrekking tot alle eigenschappen. Het onderhouden van de juiste bandenspanning is vooral belangrijk." - bron: https://www.dunntire.com/blog/How-do-tires-affect-gas-mileage

Het kan erger. In een Motor Trend-vergelijking tussen een Toyota Supra Launch Edition, BMW M2 Competition, Porsche 718 Cayman en een Ford Mustang Shelby GT350, werd opgemerkt over de banden van de Mustang dat "Als je er aardig voor bent, gaan die dure circuitbanden 10.000 mijl mee. Een vervangende set kost $1.742." De banden zijn Michelan Pilot Sport Cup 2 F: 295/35ZR-19 (104YU) en R: 305/30ZR-19 (106Y).

Het kan erger. In een Motor Trend-vergelijking tussen een Toyota Supra Launch Edition, BMW M2 Competition, Porsche 718 Cayman en een Ford Mustang Shelby GT350, werd opgemerkt over de banden van de Mustang dat "Als je er aardig voor bent, gaan die dure circuitbanden 10.000 mijl mee. Een vervangende set kost $ 1.742." De banden zijn Michelan Pilot Sport Cup 2 F: 295/35ZR-19 (104YU) en R: 305/30ZR-19 (106Y).
Lol
Die plakkerige zachte banden die geweldige bochten grip geven, slijten ook ongeveer zo snel als je gemiddelde potloodgum!

Verzonden vanaf mijn LG-H700 met Tapatalk

Ik heb nog geen CRV-ervaring, aangezien de 19 EX-L pas een paar maanden oud is.
Ik had een 2007 Odyssey met OEM Michelin Energy EXL's en ze gingen 5 jaar mee met 74.000 mijl en ik verving ze door Michelin Defenders die 36.000 mijl en 50% bruikbaar profiel hadden toen ik ze inruilde voor een 18 Odyssey.
Ik kocht de Defenders om het brandstofverbruik te verhogen, maar ik denk dat ze iets minder efficiënt waren en met hogere niveaus van SiO2 in het rubber, iets hardere zijwanden en een ruwer rijgedrag.
Beide voertuigen gebruiken van november tot mei winterbanden
Nu heb ik 2 voertuigen met Bridgestone OEM zomerbanden, dus ik weet niet hoe lang ze meegaan ??

Dezelfde ervaring hier: 20.000 mijl op mijn 2018 en de fabrieksbanden waren versleten tot aan de slijtindicator en moesten worden vervangen. Ik weet dat OEM-banden vaak rommel zijn, maar deze staan lager in de hiërarchie van rommel dan de meeste.
Wat betreft dit en de benzine-in-olie-zooi (garage ruikt alsof ik een lekkende oude grasmaaier daarin heb), is mijn CR-V een absoluut genot geweest.

Wat is de beste deal bij discount tires voor minder lawaai op de weg? Hier zijn een paar aantekeningen die ik heb gemaakt.

Michellin zijn stille banden
Pirelli Scorpion Strada ($176)
Michelin Defenders, Michelin Defender T+H (192,99 dollar)
Michelin Premier LTX banden Michelin Premier A/S $200 per band

Michelin Premier LTX banden gemonteerd op mijn 2018 Touring AWD. Het weggeluid na het vervangen van Hankook Kinergy banden is aanzienlijk verminderd en de rit is over het algemeen veel soepeler.

Hankook banden zijn de slechtste banden die op aarde worden gemaakt
Pirelli Scorpion A/S's in 255/55 R18. Ze zijn ongelooflijk luid,
Pirelli Scorpion Verdes, Pirelli Scorpion Verde A/S ($123/band), Pirelli Scorpion A/S's in 255/55 R18. Ze zijn ongelooflijk luid,

Ik vind tirerack.com leuk omdat ik kan zoeken naar banden in de maat die ik wil, en vervolgens beoordelingen en feedback kan lezen van de daadwerkelijke eigenaren van de banden.
Voor mijn 2014 waren de momenteel best beoordeelde banden:

BF Goodrich Advantage T/A Sport LT - US $140/band
Michelin Crossclimate SUV - US $179/band

Mijn voorkeur gaat uit naar de BFGs.

21 - 40 of 72 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.