Honda CR-V Owners Club Forums banner
Status
Not open for further replies.
21 - 30 of 30 Posts
Reed van Chicago naar huis in Atlanta... lange dag.

Save
etaggart, hoe moeilijk was het? Kun je degene die je hebt gekregen aanbevelen? Bedankt!
Het was niet al te moeilijk. Ik heb de camera links van de achteruitkijkspiegel geplaatst. Uiteindelijk heb ik de Viofo A119 gekregen. https://www.amazon.com/gp/product/B01IEQUABA/ref=oh_aui_detailpage_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

Ik heb ook de hardwarekit gekocht. De draden passen mooi in de hemelbekleding en toen heb ik de A-stijl trim verwijderd om de draden naar het zekeringpaneel te krijgen. Het verwijderen van de trim was een beetje lastig. Trek het bovenste deel naar je toe en het komt een centimeter of twee naar buiten. Er is een rode plastic connector die in een sleuf in de trim glijdt.

Ik gebruikte een schroevendraaier en duwde die naar beneden in de richting van het dashboard en kon de trim omhoog schuiven in de richting van het dak om de twee andere connectoren los te haken. Het terugplaatsen van de trim was lastig, omdat ik de bovenste connector moest verwijderen door het zwarte stuk in het frame samen te knijpen om het te verwijderen, daarna verwijderde ik de rode connector door de lipjes te openen en de zwarte en rode stukken te scheiden. Ik plaatste de zwarte connector terug op het frame en schoof de rode connector terug in het trimstuk. Hierdoor kon ik de trim weer op de andere twee connectoren plaatsen en vervolgens de zwarte en rode connectoren aan de bovenkant uitlijnen en ze tegen elkaar duwen. Het goede is dat ik niets heb gebroken.. :)

De A119 had goede recensies en heeft ook GPS. Ik heb de circulaire polarisatiefilter gekocht, maar heb hem nog niet geprobeerd. Het zou schittering en reflecties van het dashboard moeten verminderen.

Sorry voor de rotatie van de foto... :confused:

Attachments

Ik heb net mijn CRV-embleem vervangen dat zich aan de achterkant van mijn auto bevindt. Ik weet niet hoe het eraf is gegaan. Iemand heeft het er waarschijnlijk afgehaald. Hoe dan ook, ik heb de OEM-vervanging online besteld en het kwam snel en gemakkelijk bij me thuis. Het paste perfect. Dit is wat ik heb gekregen https://www.hondapartsprime.com/oem/honda-75722tlaa00-emblem~rr~cr~v.htmlhttps://www.hondapartsprime.com/oem/honda-75722tlaa00-emblem~rr~cr~v.html
Ik heb de CR-V-, AWD- en Touring-badges verwijderd, ziet er erg netjes uit.

Ik dacht dat ik een plek zou beginnen om te delen wat je van plan bent met je 5e generatie CR-V.

Vandaag heb ik de spatlappen en vloermatten ontvangen. Het is hier koud en sneeuwachtig, dus ze is een heel vies meisje.

Ik heb ze besteld bij Honda Accessories Online Store | Genuine Honda Accessories. De volgende upgrade wordt de claxon.

View attachment 74017

View attachment 74025
Uit ervaring ben ik teleurgesteld over de vloermatten van Honda. De bovenste uiteinden van de vloermatten moeten hoger en breder zijn. De voetensteun aan de linkerkant en de gaspedaalgebieden laten altijd vuil en puin op je vloerkleed komen. De spatlappen werken nooit. In de winter is de sneeuwophoping overdreven. Hetzelfde geldt voor modder bij offroaden. 8,5 inch bodemvrijheid is niet genoeg voor offroad-doeleinden. De zwarte kunststof onderste bekleding is gemakkelijk beschadigd. Een must zijn treeplanken.

Behalve het kopen van de all-weather matten van de fabriek toen ik de auto kocht, heb ik niet veel gedaan. Ik heb een luchtmatras gekocht om volgende maand op vakantie te gebruiken. Ik heb vandaag een paar LED-lampen voor het interieur bezorgd gekregen die ik later zal installeren en dat is het dan wel zo'n beetje. Ik doe zelden veel aan auto's die ik koop. Ik koop ze voor wat ze al hebben. Ik kan niets anders bedenken dat ik wil toevoegen of echt nodig zou hebben. Ik heb de EX-L. Ik ben het vergeten, ik heb ook een paar weather tech raamzonwering gekocht voor alle ramen. Ik ben nu 3 maanden eigenaar van mijn 2019.

Ik heb een 2014 Accord Sport waar ik niets aan heb gedaan. Ik ben de tweede eigenaar en hij is tot op de dag van vandaag standaard.

Ik denk dat ik het op deze manier ga doen. Welke CRV heb je vandaag gezien? En plaats dit daar.

Save
21 - 30 of 30 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.