etaggart, hoe moeilijk was het? Kun je degene die je hebt gekregen aanbevelen? Bedankt!
Het was niet al te moeilijk. Ik heb de camera links van de achteruitkijkspiegel geplaatst. Uiteindelijk heb ik de Viofo A119 gekregen.
https://www.amazon.com/gp/product/B01IEQUABA/ref=oh_aui_detailpage_o02_s00?ie=UTF8&psc=1
Ik heb ook de hardwarekit gekocht. De draden passen mooi in de hemelbekleding en toen heb ik de A-stijl trim verwijderd om de draden naar het zekeringpaneel te krijgen. Het verwijderen van de trim was een beetje lastig. Trek het bovenste deel naar je toe en het komt een centimeter of twee naar buiten. Er is een rode plastic connector die in een sleuf in de trim glijdt.
Ik gebruikte een schroevendraaier en duwde die naar beneden in de richting van het dashboard en kon de trim omhoog schuiven in de richting van het dak om de twee andere connectoren los te haken. Het terugplaatsen van de trim was lastig, omdat ik de bovenste connector moest verwijderen door het zwarte stuk in het frame samen te knijpen om het te verwijderen, daarna verwijderde ik de rode connector door de lipjes te openen en de zwarte en rode stukken te scheiden. Ik plaatste de zwarte connector terug op het frame en schoof de rode connector terug in het trimstuk. Hierdoor kon ik de trim weer op de andere twee connectoren plaatsen en vervolgens de zwarte en rode connectoren aan de bovenkant uitlijnen en ze tegen elkaar duwen. Het goede is dat ik niets heb gebroken..
De A119 had goede recensies en heeft ook GPS. Ik heb de circulaire polarisatiefilter gekocht, maar heb hem nog niet geprobeerd. Het zou schittering en reflecties van het dashboard moeten verminderen.
Sorry voor de rotatie van de foto...