Honda CR-V Owners Club Forums banner
Status
Not open for further replies.
61 - 77 of 77 Posts
30+ vermomde foto's van 2012 CRV

Dit komt van car & driver:
http://www.caranddriver.com/news/spied/11q2/2012_honda_cr-v_spy_photos-future_cars

Het enige dat ik gewoon niet leuk vind, is de achterkant, de achterruit lijkt verticaler (waarschijnlijk waardoor er extra ruimte ontstaat voor een kleine 3e rij). Ik denk dat het er meer mainstream uitziet, persoonlijkheid verliest. De rest is onmogelijk te achterhalen, aangezien de camouflage alle details echt verhult.

Naar mijn mening zal de som van alle nieuwe ontwerpen uitstekend moeten zijn om het huidige model te verbeteren, dat zo sympathiek is omdat het anders maar mooi is. Eén ding is zeker: tenzij ze een optionele V6 aanbieden, zal het vermogen lauw blijven, aangezien een betere brandstofbesparing meestal niet gepaard gaat met meer pk's.

Veel te groot!

Image

Geen crossover meer, want het is net als een SUV voor voetbalmoeders met te veel kinderen erin met een 3e zitrij plus een 3e modelnaam RES (Rear Entertainment System)!

Save
De HONDA CR-V is een minivan met 4 deuren. Het is een minivan met een groot marketingpakket om je ervan te overtuigen dat het iets cooler is dan een minivan. Dat is het. Ik wou dat Honda iets zou bouwen zoals de Toyota FJ of de Land Rover of de KIA Sportage. Het zal echter niet gebeuren. Honda verkoopt te veel van deze generieke, saaie minivan/compacte SUV's om te veranderen. Sorry, de nieuwe 2012 Honda die vandaag is aangekondigd, is nog steeds een compacte minivan. Zie foto/artikel. http://www.insideline.com/honda/cr-v/2012/2012-honda-cr-v-teased.html

Het is niet verschrikkelijk, maar die "kick plate" aan de voorkant doet de voorkant eruitzien als de voorkant van een sportschoen. Ik denk dat ik mijn 2011 beter vind. Dat is tenminste wat ik mezelf vertel.

Het is niet verschrikkelijk, maar die "kick plate" aan de voorkant doet de voorkant eruitzien als de voorkant van een sportschoen. Ik denk dat ik mijn 2011 beter vind. Dat is tenminste wat ik mezelf vertel.
Het is nog steeds maar een "concept" waar je naar kijkt. Er zullen een paar wijzigingen zijn aan het productiemodel.

Minivan gevoel en uiterlijk - misschien koopt iemand het van me

Misschien kan ik je degene die ik rijd verkopen. Heeft 2000 mijl erop. Ja, ik heb het gevoel dat ik de kinderen naar school breng elke keer dat ik achter het stuur kruip. Het grappige is dat ik geen kinderen heb. lol

Verschillende gedachten.

Ten eerste ben ik het met Lizzard eens dat dit een concept is en dat er zeker veranderingen zullen zijn in de productie CR-V's. De zilveren skidpad, de oversized legeringen, de valancepanelen, gerookte highlight covers en zwaar getinte ramen zullen het waarschijnlijk niet halen, of als ze dat wel doen, zullen ze alleen als opties verschijnen. Dat is oké.

Met betrekking tot de opmerkingen van Overland over de CR-V als een vierdeurs minivan van een ander soort, ben ik het eens. En? Dat is duidelijk wat letterlijk miljoenen "automobilisten" willen als ze geen doos willen. De CR-V is altijd een van Honda's bestsellers geweest. De overgrote meerderheid van hen zal nooit een onverharde weg zien, laat staan offroad gaan, maar dat is sowieso niet hun niche.

Ik gok dat de reden dat je [Overland] overweegt om je 2011 te verkopen, is omdat het je stoort dat de meerderheid van de CR-V-rijders vrouwen zijn? Oké. Ik zou geen CR-V als mijn primaire voertuig hebben gekozen - we hebben ook een '09 Accord en een oudere Civic Si - maar mijn vrouw wilde het gemak van een SUV, en nu ik erin ben gaan rijden, vind ik het erg leuk. Het licht is aangegaan: ik kan nu begrijpen waarom miljoenen mensen ze kopen. En als heel veel vrouwen ze leuk vinden en mij er een zien rijden, kan ik daar mee leven. Gemakkelijk. :D Ik ben nog niet klaar om een V-dub Beetle cabriolet te kopen, maar ik denk dat ik het best leuk vind om iets gemeen te hebben met veel vrouwen.

Ten slotte, met betrekking tot de nieuwe, vind ik het significant dat de overgrote meerderheid van de opmerkingen die op vtec.net worden geplaatst, positief, zelfs enthousiast zijn. Dat is zeldzaam. Uitzonderlijk zeldzaam. Zoals een poster op nog een ander Honda-forum (Honda-tech.com) opmerkte, is de vtec.net -menigte een lastig publiek. Ik ben het ermee eens. De voor de hand liggende conclusie is dat Honda een winnaar in handen heeft. Naar mijn bescheiden mening gaat de nieuwe in recordaantallen verkopen aan veel mannen en veel vrouwen.

De CRV is QUA vorm of functie NIET ALS EEN MINIVAN - het is als een stationwagen =/ Maar gezien mijn positieve gevoelens erover, kan ik alleen maar concluderen dat een stationwagen precies is wat ik wilde =)

61 - 77 of 77 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.