Verschillende gedachten.
Ten eerste ben ik het met Lizzard eens dat dit een concept is en dat er zeker veranderingen zullen zijn in de productie CR-V's. De zilveren skidpad, de oversized legeringen, de valancepanelen, gerookte highlight covers en zwaar getinte ramen zullen het waarschijnlijk niet halen, of als ze dat wel doen, zullen ze alleen als opties verschijnen. Dat is oké.
Met betrekking tot de opmerkingen van Overland over de CR-V als een vierdeurs minivan van een ander soort, ben ik het eens. En? Dat is duidelijk wat letterlijk miljoenen "automobilisten" willen als ze geen doos willen. De CR-V is altijd een van Honda's bestsellers geweest. De overgrote meerderheid van hen zal nooit een onverharde weg zien, laat staan offroad gaan, maar dat is sowieso niet hun niche.
Ik gok dat de reden dat je [Overland] overweegt om je 2011 te verkopen, is omdat het je stoort dat de meerderheid van de CR-V-rijders vrouwen zijn? Oké. Ik zou geen CR-V als mijn primaire voertuig hebben gekozen - we hebben ook een '09 Accord en een oudere Civic Si - maar mijn vrouw wilde het gemak van een SUV, en nu ik erin ben gaan rijden, vind ik het erg leuk. Het licht is aangegaan: ik kan nu begrijpen waarom miljoenen mensen ze kopen. En als heel veel vrouwen ze leuk vinden en mij er een zien rijden, kan ik daar mee leven. Gemakkelijk.

Ik ben nog niet klaar om een V-dub Beetle cabriolet te kopen, maar ik denk dat ik het best leuk vind om iets gemeen te hebben met veel vrouwen.
Ten slotte, met betrekking tot de nieuwe, vind ik het significant dat de overgrote meerderheid van de opmerkingen die op
vtec.net worden geplaatst, positief, zelfs enthousiast zijn. Dat is zeldzaam. Uitzonderlijk zeldzaam. Zoals een poster op nog een ander Honda-forum (
Honda-tech.com) opmerkte, is de
vtec.net -menigte een lastig publiek. Ik ben het ermee eens. De voor de hand liggende conclusie is dat Honda een winnaar in handen heeft. Naar mijn bescheiden mening gaat de nieuwe in recordaantallen verkopen aan veel mannen en veel vrouwen.