Hallo! Dit is mijn eerste bericht, aangezien ik net een nieuwe 2015 CR-V EX-L met navigatie in Urban Titanium Metallic heb gekocht. Ik ben dol op de auto, maar ben gek geworden van het proberen mijn achtergrond weer te geven. Eerste vraag, wordt het weergegeven op het grotere onderste scherm of het kleinere bovenste scherm? Ten tweede, ik heb een foto geĂĽpload en het ging goed, maar als ik dat wil instellen of een van de vooraf geĂŻnstalleerde achtergronden en op instellen klik, verschijnt het nergens. Ik zag een YouTube-video waarin een man het in 2014 op het kleinere scherm weergaf met de linkerkant van de bedieningselementen van het stuur. Maar na het gedeelte waarin hij op "weergave-instellingen" klikt, is er een optie om achtergronden te importeren. Op mijn 2015 staat in het menu na het indrukken van de knop "weergave-instellingen" alleen "aan" of "uit".
Heeft iemand met een 2015 of zelfs een 2014 problemen gehad met het instellen van de achtergrond of doe ik iets verkeerd?
Bedankt, Jimmy
Heeft iemand met een 2015 of zelfs een 2014 problemen gehad met het instellen van de achtergrond of doe ik iets verkeerd?
Bedankt, Jimmy