Honda CR-V Owners Club Forums banner
Status
Not open for further replies.

2017 CR-V Claxon Vervanging - College Hills Honda - Werkte geweldig!

22K views 32 replies 15 participants last post by  TheDarkKnight  
#1 · (Edited)

Attachments

Save
#2 ·
Ik bestelde zaterdag een hoornupgrade nadat een bus op mijn rijstrook kwam om fietsers te passeren die met z'n drieën naast elkaar reden. De OEM-hoorn was nutteloos en ik moest de berm op om een frontale botsing te voorkomen. De prijs is een beetje hoog, maar van wat ik heb gelezen heb je een kleine hoorn nodig voor de beschikbare ruimte. De hoornupgrade op de Accord van mei 2015 was de helft van de prijs van College Hills, maar het trekt zeker de aandacht van andere bestuurders.

#4 ·
Ik bestelde zaterdag een claxonupgrade nadat een bus in mijn rijstrook kwam om fietsers te passeren die met z'n drieën naast elkaar reden. De OEM-claxon was nutteloos en ik moest de berm op om een frontale botsing te voorkomen. De prijs is een beetje hoog, maar uit wat ik heb gelezen heb je een kleine claxon nodig voor de ruimte die er is. De claxonupgrade op de Accord van mei 2015 was de helft van de prijs van College Hills, maar het trekt zeker de aandacht van andere bestuurders.

Ik
Voor de goede orde, ongeveer een week voordat CH met hun adapters kwam, heb ik mijn claxon geüpgraded voor ongeveer $30. Ik vind het fijn dat mijn installatie geen montagegaten hoeft te stelen... Dus het is meer OEM. Scroll naar beneden en zoek naar mijn berichten met foto's.

https://r.tapatalk.com/shareLink?ur...om/forums/showthread.php?t=168914&share_tid=168914&share_fid=90805&share_type=t

Verzonden vanaf mijn Pixel XL met Tapatalk

#6 ·
Ik heb de plastic afdekking er nog niet afgehaald om te kijken, maar waar bevinden de fabriekshoorns zich? Is het in principe een vervanging of moet ik deze op een andere plek monteren?

Save
#9 ·
Heb de plastic afdekking er niet afgehaald om te kijken, maar waar bevinden de fabriekshoorns zich? Is het in feite een vervanging of moet ik deze op een andere plek monteren?
Ik heb ze op dezelfde plek gemonteerd, zie mijn bericht hierboven. Het kostte een beetje vallen en opstaan om ze passend te krijgen, ik ben ervan overtuigd dat er precies één oriëntatie is van beugels en claxons die zal werken.

Zelfs als je ervoor kiest om een andere route te volgen, heb ik dit met foto's voor en na gedocumenteerd. De afdekking is super eenvoudig te verwijderen, dus het is niet echt een risico om hem eraf te halen en te kijken.

De claxons die ik besteld heb, zijn anders dan die deel uitmaken van de CH-kit. Ze stellen voor dat je de gaten van de afdekklemmen gebruikt voor horizontale montage. Dit is een veel eenvoudigere aanpak.

Verzonden vanaf mijn Pixel XL met Tapatalk

#7 ·
Ik heb stebels in mijn 17.
Super luid, heeft me gered van een uit de hand gelopen crv die over drie rijstroken schoot en me bijna aanreed lol
Op dashcam vastgelegd

#14 ·
Eindelijk toegekomen aan het installeren van mijn "echte" claxons vandaag. Bedankt voor de info over de College Park set. Zeer eenvoudig te installeren, zelfs zonder officiële instructies die van toepassing zijn op de CR-V. Geluid is geweldig in vergelijking met voorheen. Er zijn luidere claxons, maar deze zullen ervoor zorgen dat je opvalt zonder opdringerig te zijn. Het enige moeilijke deel van de installatie is de linkerkant, waarbij je probeert de moer op de onderkant van de bout te krijgen. Blij dat ik kleine handen heb, je hebt ze nodig of iemand om te helpen die ze heeft. Beveel deze upgrade ten zeerste aan.

Save
#15 ·
Ik heb de hoorn upgrade kit van College Hills Honda. Wat te doen met de twee aardingskabels?

College Hills Honda installatiehandleiding heeft de bout door plastic materiaal. OEM-installatie heeft de bout direct op het metalen onderdeel.

#16 · (Edited)
Ik heb zojuist de hoorn upgrade kit van College Hills Honda ontvangen en geïnstalleerd. Net geen $80 met verzendkosten. Geïnstalleerd in ongeveer 35 minuten (ging langzaam). Duidelijke verbetering ten opzichte van de "meep meep"!

Hoorn Upgrade Kit

PS....mijn dochter heeft de video op Instagram of zoiets voor me gemaakt...goofy rode auto, maar je snapt de strekking met de geluiden :)

Ik heb dezelfde hoorn upgrade kit besteld bij College Hills Honda. Nu heb ik een echte claxon op mijn 2020 CRV EX! De bedrading en de hoek van de bout/moer waren zo dat het krap was om de 12 mm steeksleutel en 14 mm dop te gebruiken om de nieuwe claxons te bevestigen. Krap maar mogelijk. De elektrische adapters in de kit maken het eenvoudig om de verbindingen met de claxonbedrading te voltooien. Ik heb deze tool gebruikt om de 8 plastic connectoren op de afdekking gemakkelijk los te klikken.
139720

#18 ·
Dit is hier in een aantal threads uitvoerig besproken. Zoek rond om meer te weten te komen. Een probleem is dat je de verbinding moet hacken, omdat de Honda-hoorns een speciale connector hebben en de meeste aftermarket-hoorns spades hebben. College Hills kwam oorspronkelijk met adapterkabels en -connectoren en breidde vervolgens uit naar de verkoop van een complete kit. Bekijk hun website Horn Upgrade Kit, die de hoorns die ze leveren (klein voor de krappe ruimte) laat zien, evenals hoe ze ze hebben gemonteerd.

#21 ·
Heb net de kit gekregen. Ik heb geen instructies van College Hills gekregen. Ik heb wel de bout en de bedradingsadapter voor elke claxon gekregen. De PIAA-instructies hebben het erover dat de pluspool moet worden aangesloten op de "bovenste" aansluiting, die niet gemarkeerd is. Ga ik ervan uit dat deze zich bovenaan bevindt ten opzichte van de manier waarop de claxon in de tekening wordt weergegeven?

Save
#22 ·
Vandaag heb ik de College Hills claxonkit op mijn nieuwe '17 Touring geplaatst. De kit bevatte de plug & play bedrading.

Ik volgde de foto's gepost door R CR-V en Steve 2020EX voor de nieuwe locatie van de claxon met succes. Ik heb heel weinig mechanische vaardigheid en het kostte me maar een half uur om het te doen.

#23 ·
Heb vandaag gedaan wat veel van degenen die hierboven gepost hebben, hebben gedaan: OEM-hoornvervanging van College Hills Honda geïnstalleerd. Nu klink ik als een SUV, geen Vespa. Wou dat er een manier was om de mp3 te plaatsen die ik heb van hoe de nieuwe claxons klinken.

#24 ·
Heb vandaag gedaan wat velen van degenen die hierboven hebben gepost hebben gedaan: OEM claxonvervanging geïnstalleerd van College Hills Honda. Nu klink ik als een SUV, geen Vespa. Wou dat er een manier was om de mp3 te plaatsen die ik heb van hoe de nieuwe claxons klinken.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om foto's van uw installatie te delen als u die heeft?

Zo niet, geen probleem 👍

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.