Hoi Dave,
Mijn fout, ik heb je de link gestuurd die het 2.2 i-ctdi relais laat zien, niet de i-dtec locatie.
Het is al een tijdje geleden, maar ik geloof dat het brandstofpomp relais door Honda naar de zekeringkast in de cabine is verplaatst en ik denk dat het relais dat je moet controleren op positie twee staat.
Opmerking Controleer uw gebruikershandleiding om te bevestigen wat ik hierboven heb vermeld... Bedankt.
Het relais dat u zoekt, is grijs van kleur en moet eruitzien als die op de foto hieronder.
View attachment 159583
Even ter referentie: als u het deksel van de zekeringkast in het motorcompartiment omdraait, ziet u de identificatiegegevens zodat u in uw gebruikershandleiding kunt kijken.
WAARSCHUWING
Als u het juiste brandstofpomp relais hebt gevonden, probeer dan NIET de motor te starten, ook al draait hij een paar seconden en slaat hij dan af omdat u de brandstof in de aanvoerleiding hebt gebruikt.
Als u de contactsleutel in stand II (contact aan) draait, moet u de PGM-Fi-indicator op het dashboard zien oplichten en doven. Precies tegelijkertijd met deze lamp moet u het relais horen klikken en de brandstofpomp horen aan- en uitschakelen. Als u geen klik en de brandstofpomp hoort, is de hoofdrelais waarschijnlijk defect.