Honda CR-V Owners Club Forums banner
Status
Not open for further replies.

Gisteren afscheid genomen van mijn 2015 CRV

1.5K views 3 replies 3 participants last post by  NIU_Huskies  
#1 · (Edited)
Ik heb mijn 2015 CRV Touring met 13.700 mijl gisteravond ingeruild. Ik had geprobeerd om hem de afgelopen maand zelf te verkopen, maar ik denk niet dat de meeste mensen dat soort contanten zomaar hebben liggen. Ik heb hem ingeruild voor een 2017 Toyota Tacoma TRD Sport dubbele cabine met lange bed. Ik was op zoek naar een gebruikte Tacoma, maar het lijkt erop dat iedereen zijn Tacoma's lang houdt en als ze ze verkopen, hebben ze 150.000+ mijl en mensen willen er nog steeds $15.000 voor hebben. Dus in combinatie met de moeilijkheid van de particuliere verkoop van de CRV en het gebrek aan gebruikte Tacoma's in goede staat, heb ik een nieuwe gekocht. Dus ik zeg vaarwel tegen mijn CRV (heb nog steeds de Honda Accord) en misschien heb ik er in de toekomst weer een. Ik zal af en toe op het forum blijven kijken.

#2 ·
Gefeliciteerd met de aankoop van de pickup.

Mijn werk-truck is een 93 T100 2wd lange bed. Ik ben er dol op.

Hoe dan ook, aangezien mijn V vorig jaar total loss is verklaard en ik er geen vervanging voor kan vinden, ben ik ook naar Tacoma's aan het kijken. Dingen zijn blijkbaar meer waard dan goud.

Ik heb naar de opnieuw ontworpen Tacoma gekeken en met verschillende Toyota-servicemonteurs bij verschillende Toyota-dealers gesproken. De enige klacht die sommige mensen hebben over de nieuwe is Tanny-vibratieklachten.

De vorige carrosserie zeggen ze allemaal dat je die moet hebben, maar dan kun je bijna een nieuwe kopen voor de prijs van een 2 jaar oude gebruikte.

#3 ·
Dat is nogal een verandering in wielen!
Maar die Taco's zijn een van die voertuigen die je het beste nieuw kunt kopen, om precies dezelfde redenen die je noemt.

Save
#4 · (Edited)
Bedankt! Ik ben dol op de nieuwe Tacoma en Tacomas in het algemeen behouden hun waarde zeer goed. Zo goed zelfs dat het moeilijk is om er een tweedehands te vinden voor een redelijke prijs. Oorspronkelijk wilde ik een truck kopen toen ik naar de CRV keek en als ik er nu op terugkijk, heb ik er spijt van dat ik dat niet heb gedaan. Als huiseigenaar werkt een truck veel beter voor mij en past hij veel beter bij mijn persoonlijkheid dan de CRV.

Honda4life, ik voel die trilling in het gaspedaal wel, maar het stoort me niet. Deze truck is zo leuk om in te rijden en de kracht in de V6 maakt hem snel. Bovendien is het een mooie truck. Ik vind het ook fijn dat Toyota uw eerste twee jaar en 25.000 mijl aan onderhoud dekt (niet dat olieverversingen en bandenrotaties grote onderhoudsitems zijn, maar Honda biedt dat niet aan). Toyota gaf me ook een militaire korting van $1.000 versus de $500 die Honda me gaf.

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.