Heeft iemand het met de Hybrid CR-V meegeleverde opblaaskit moeten gebruiken?
We zijn in de herfst 2 keer van CO naar NJ en GA gegaan. Een reservewiel van 29 inch in de kofferbak laat niet veel ruimte over voor spullen (als je ze bedekt wilt houden). Vorige reis heb ik een dakkoffer erop gezet en zag ik mijn mpg met 10% dalen. Ik ben bezig met het aanschaffen van een trekhaak en een reservewieldrager die naar buiten zwaait. Omgaan met de dakkoffer is een PITA, vooral in een orkaan. Ik had meer ruimte toen ik dezelfde route reed met mijn '97 Civic coupé, maar dat was een wiel van 14 inch versus een wiel van 19 inch!!Gezien de ruime kofferbak van de CR-V, staat niets een Hybrid-eigenaar in de weg om een reservewiel van volledige grootte erin te gooien![]()
Ik heb pluggen succesvol gebruikt op mijn '24 CRV hybrid. Dat gezegd hebbende, ze zullen je niet helpen als je een beschadigde zijwand krijgt, of een gat dat te groot is om te pluggen. (En ja, ik heb beide gehad op andere voertuigen.)Koop een CK auto bandenreparatieset van Amazon. Er is geen behoefte aan een reserveband of de opblaaskit.
Met ideeën van @MJ4CRV & @yuri6951 voor de moderne reservekit:Net als @djedgejr heb ik een noodreparatieset in plaats van een reservewiel. Ik heb gekozen voor de voorgelijmde rubberen schroeven die in capsules zitten. Ik heb een kleine punttang aan de kit toegevoegd.
Ik heb nog steeds de OEM-inflator, omdat je de luchtpomp nog steeds nodig hebt om weer op weg te gaan (naar een bandenwinkel).
Ik dacht erover om de moderne reserve te kopen. De foto die ze van de krik laten zien, komt niet overeen met de hefpunten van de 2025 honda crv hybrid. Kan iemand die de moderne reservekrik heeft een foto van hun krik plaatsen?
Ik heb mijn hybride al zes maanden. Het is een CRV 2025. Ik kreeg onlangs een lekke band op vakantie. Ik moest worden gesleept en moest ter plekke een nieuwe band kopen.Ik zou graag een reserveband willen hebben, maar tot nu toe heb ik er geen gevonden.
Gelukkig heb ik de inflatiekit nog niet gebruikt.
Ik hoop dat er over een tijdje iemand met een externe montage komt.
Er zijn mounts die in je trekhaak gaan, maar omdat de hybride niet geschikt is om iets te trekken, zal de dealer er geen installeren. Hij beweerde dat het de garantie ongeldig zou maken (geen idee of dit waar is). Ik weet dat dergelijke ontvangers beschikbaar zijn, aangezien de Europese versie ten minste een minimale trekgewicht heeft.
Dus voorlopig omvat mijn platte-bandenplan dat telefoonnummer op mijn bestuurdersraam.
Ga niet op die reactie zitten wachten. LOL. Er is geen OEM-montageoplossing. Daarom is dit draadje gemaakt, om ideeën te ontwikkelen.Ik heb mijn hybride al zes maanden. Het is een CRV 2025. Ik kreeg onlangs een lekke band op vakantie. Ik moest worden gesleept en moest ter plekke een nieuwe band kopen.
Na terugkomst heb ik contact opgenomen met mijn Honda-dealer en gevraagd of ze mij een afgeprijsde donut en reparatieset wilden verkopen en een manier om deze in de auto te bevestigen. Wachten op antwoord!