Honda CR-V Owners Club Forums banner
Status
Not open for further replies.

In welk jaar begon de introductie van Cruise Control?

2.5K views 6 replies 5 participants last post by  rudy102  
#1 ·
Hallo mensen,

Ben vandaag een handmatige CRV Sport uit 2004 gaan inspecteren en merkte dat hij geen cruise control had... ik had gezworen dat 04's en nieuwer dat wel hadden... welke jaren hebben cruise control in hun CR-V geïntroduceerd? Met mijn prijsklasse kom ik voornamelijk CR-V's uit 2002 - 2004 tegen.

Opmerking: Ik kom uit Australië, weet niet zeker of dat iets verandert, of dat we gewoon hetzelfde importeren (hoewel rechtsgestuurd).

#2 ·
Ik denk dat de introductie van apparatuur verschilde voor verschillende markten. Waarschijnlijk in Japan gemaakte CR-V's in Australië. In Europa komen (kwamen?) Cr-V's uit Swindon, VK.

Save
#5 · (Edited)
In Australië heb ik alleen Standard en Sport gezien (voor modellen van begin tot midden jaren 2000). Ik nam aan dat Sport het duurdere model was.

[EDIT] Het lijkt erop dat er andere threads zijn voor 2003 en eerder die CC hebben... Waar worden de Amerikaanse CRV's geïmporteerd?

#7 ·
Het is veel beter om 2,5 te kopen na de liftgeneratie 2005-2006. Sommige dingen werden gecorrigeerd door Honda: bv. 4wd mechanica constructie (roestprobleem), sommige toegevoegd: ESP (het belangrijkste voor de veiligheid - voorkomt dat SUV's kantelen), elektronische gasklep, knoppen in het stuur voor radio en CC, mistlampen, beter zichtbare hoofdsteunen achter, verbeterde airconditioning en een paar andere wijzigingen. Mijn Britse model uit 2005 heeft cruise control.

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.