Ik herinner me dat een forumlid dit onlangs heeft gedaan, maar ik weet niet zeker of het op een CRV van de 4e generatie was. Er zou een recente thread voor moeten verschijnen in de zoekresultaten.
Vanuit een elektrotechnisch oogpunt zou het enige probleem zijn of de haaienvinantenne-eenheid de juiste impedantie-aanpassing heeft voor uw radio's in de head unit. Het kan wel of niet.... aangezien het nooit is ontworpen met uw specifieke head unit van de 4e generatie. Het is waarschijnlijk prima, maar als u problemen ondervindt, durf ik te wedden dat het met FM-ontvangst is, dat gevoeliger is voor de juiste aanpassing van antenne aan radio-ontvanger. Het is ook verstandig om uit te zoeken of uw bestaande antenne een actieve voorversterker gebruikt of niet, en dat te vergelijken met of de haaienvin dit wel of niet doet, zodat u niet in de diepe put van onverwachte gevolgen terechtkomt.
Vanuit een mechanisch oogpunt denk ik dat u rekening moet houden met de juiste bevestiging aan uw dak (zodat u de antenne niet verliest door windkrachten), en met een waterdichte installatie (want als het lekt, koopt u nieuwe hemelbekledingen en wie weet wat nog meer door waterschade.
Succes! Succes zal u een gevoel van voldoening geven, wat altijd goed is.